Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Big Tam Tam 282d
Big Tam Tam
3
2
Copy link to post
 
SteppasDon
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
M Spectacular 281d
M Spectacular
3
1
Copy link to post
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
Kader 282d
Kader
1
Reply
Copy link to post
𓄅The G҇͐̊o͒̍͠á͒̐͌́͠T of fear
1
Reply
Copy link to post
Bri Talks 282d
Bri Talks
1
1
Copy link to post
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
MicPlayTv 282d
MicPlayTv
1
2
Copy link to post
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
 
𓄅The G҇͐̊o͒̍͠á͒̐͌́͠T of fear
Deleted user 282d
Deleted user
1
2
Copy link to post
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
 
𓄅The G҇͐̊o͒̍͠á͒̐͌́͠T of fear
Bego Davila ��� 281d
Bego Davila
1
Reply
Copy link to post
LosCruz Lion King Of Stereo
1
1
Copy link to post
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
CindyTamy 281d
CindyTamy
1
1
Copy link to post
 
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
Add comment
Was it an alligator? Did an alligator come out of that muddy nasty water and get him? And I love how everybody's just standing around cool and calm and shit. Everybody's just like, well, nobody told your little dumbass to jump in that water in the first place. I don't know what's happening here. What is this? Huh? Was it a gator? I don't know what's going on. Shout out to the post team.
3
2
Copy link to post
I said the same fucking thing, they ain't shit, they ain't shit, they ain't shit!
2
Reply
Copy link to post
yeah I believe it's a croc or alligator I know it can't be a snake cuz a snake wouldn't move it around like that in the water like it did you know I'm trying to think what else could be in that dirty ass water and not die it's not like a killer whale or some shit but my best guess is like a big-ass gator they got crocs out there looks like somewhere in the Middle East India somewhere no offense if anybody go through the comments in here
1
Reply
Copy link to post
Yo, are they laughing? Yo, these people are laughing. Oh my gosh, this is crazy. Alright, them waters is disgusting. Them pipes is rusted. Who told him to jump in there? Anyways.
3
1
Copy link to post
Yup, they sure is laughin'.
1
Reply
Copy link to post
Wow, strange animal. Happy Monday, DJ Upgrade. Aight, one love.
1
Reply
Copy link to post
My guess is a hippo or something, some type of large animal.
1
Reply
Copy link to post
As dirty as that water is, I'm gonna say it's either gonna be a fucking gator or a hippo. But good god, is he swimming in shit water? Like, ugh.
1
1
Copy link to post
You gotta chill, you gotta chill, cause somebody told me this is the water, this could be some water that people out there believe is blessed and can be used and swam in and they won't be harmed. But it might not be, and if it ain't, it's dirty as hell.
1
Reply
Copy link to post
Okay, um, a sea creature?
1
2
Copy link to post
Loch Ness probably got him.
Reply
Copy link to post
But it's not the sea, it's fresh water.
Reply
Copy link to post
Probably gonna have to say a gator. Maybe a piranha. I don't know.
1
2
Copy link to post
Yeah, Gator looks right. I don't see a hippo doing this kind of Movement with a mouth closing you and they got that laugh Like a fucking sonic villain or something
Reply
Copy link to post
Nah, maybe it was a hippo.
Reply
Copy link to post
Hello, goodbye.
1
Reply
Copy link to post
Mmm, I don't know, but I'm scared. And I don't understand why the others are laughing. Anyway, have a nice Monday.
1
1
Copy link to post
Yeah, that is very mean, they laughing at them.
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Megstar RAP GODDESS
Megstar RAP GODDESS

#megbars #phix #MM #RAPGODDESS #DRDIAMONDPFORQUEEN #BattleRoyale #Music

1,835
1,835
55
And Another Thing With Dave
And Another Thing With Dave

What would YOU do? #bearattack #wild #nature #animals

1,596
1,596
42
Eteʀꪀ𖦹 シ︎
Eteʀꪀ𖦹 シ︎

"No vale la pena desperdiciar tiempo debatiendo con la ignorancia, mejor enfócate en cultivar tu sabiduría."

511
511
22
M Spectacular
M Spectacular

#stayspectacular #condiments #tbsmspec #momsofstereo #fyp #viral #trending #music #humor #poetry

1,744
1,744
62
Kader
Kader

����Bars & Brands by Pappose📻 #music #bars #blackbox #fyp #parari

809
809
30
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Whats the funniest or craziest lie you told as a parent? #tammyisms

1,023
1,023
29
Ɱհ DꮧꮑꮆᎶꮧᏝꮧꮑꮆ
Ɱհ DꮧꮑꮆᎶꮧᏝꮧꮑꮆ

Rate me #DangGaLang #MHx

1,004
1,004
30
Meow𓃠Camps
Meow𓃠Camps

Dont feel down, get down with all that a$$!

760
760
22
LosCruz Lion King Of Stereo
LosCruz Lion King Of Stereo

Shout out to my entire stereo family and nominees.

1,427
1,427
36
Broken Record
Broken Record

What was your favorite subject in school? Why? #school #favorite #subject #math #fy #popular #trending #BrokenRecord #BRPosts #BRSurveys

321
321
25
Eteʀꪀ𖦹 シ︎
Eteʀꪀ𖦹 シ︎

"La cronofobia es un temor excesivo y desproporcionado al transcurso del tiempo, generando ansiedad y preocupación por el paso de los años."

451
451
28

Nominated for BBW.... Hmmm lets see #battleroyale #fyp #awards #bbw #smile #sexy

898
898
29
And Another Thing With Dave
And Another Thing With Dave

How YOU doin? #funny #funnyaf #comedy

447
447
45
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪

This a knockout or you miss and fall then get kicked to sleep🤣🤣

2,854
2,854
35
Bunny Jay
Bunny Jay

BIG POSTMASTER NOT THE LITTLE ONE 🤣🤣 YALL MAKE SURE YALL VOTE ME MS POSTMASTER IN THE STEREO BATTLE ROYALE 🔥🔥🔥 THEY NOT FUCKING WITH ME #bunnyjay #battleroyale #stereo #viral #winning

5,672
5,672
60
New ꨄ𖣔𖣔N
New ꨄ𖣔𖣔N

🚨People with tats👀🍿📝: If you could edit or remove one tattoo on your body, what would it be and why? Comment+Like+Share 🤙🏻💜#fyp #tattoos #Culture #Art #popular #trending #momsofstereo #viral

262
262
42
Jotaecp
Jotaecp

😂😂😂

2,867
2,867
20
MicPlayTv
MicPlayTv

¿Que prepara ella? #StereoUnidos #StereoUnited #Latin #Cooking #Wow #Kitchen #Food #Arroz #Cocinando #OutSide

896
896
33
Bunny Jay
Bunny Jay

I AM MS. POSTMASTER 🔥🔥🔥 #bunnyjay #BattleRoyale #stereo #postmaster #viral

624
624
41
MissCheezcake
MissCheezcake

If i had to see it so do yall 🤣🤣🤣 #feet #humor #trending

4,237
4,237
49
Legendz
Legendz

Name That Tune with Legendz TM️

927
927
29
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app