Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Era • 274d
Era
15
5
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
 
Tati
 
Eight Inches
 
Pro Alvarez
 
Xensaurei
 
Danni • 273d
Danni
5
2
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
 
Eight Inches
Viviana • 270d
Viviana
3
1
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
Fargo • 272d
Fargo
2
1
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
Lexiiii • 268d
Lexiiii
2
1
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
Alexander Hamilton • 268d
Alexander Hamilton
2
1
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
Bgk • 268d
Bgk
2
1
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
Dɾҽαɱყ
2
3
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
 
Dɾҽαɱყ
 
BiG ZOMBiE ll
 
Tramaine • 274d
Tramaine
1
3
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
 
Tramaine
 
Fargo
 
Sƈσƚƚყ
1
1
Copy link to post
 
BiG ZOMBiE ll
Add comment
Okay, first of all that's fucking karma. Don't come at me trying to jump me first of all and second of all That mom fuck that mom cuz she was okay With her kids going to fight as long as they were gonna win and they didn't win now She wants to be like stop stop. Yeah, cuz if I was there, I would beat that bitch's ass too like the fuck
15
5
Copy link to post
Laughing my dead ass off yea she watched her kids or some kids she know get that ass whooped should have stopped it from the beginning haha
6
Reply
Copy link to post
The way, the way you said the fuck with that Spongebob filter is just fucking crazy.
4
Reply
Copy link to post
But that's what I'm saying, I would've fought the mom too. I would've put her on her head, I would've dropped her ass. I would've went to the gym and get the fuck... I would've beat her ass too. Your son tried to jump me and I beat their ass, now you mad? Get the fuck up.
1
Reply
Copy link to post
God bless you
1
Reply
Copy link to post
😂😂😂😂😂🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼💯💯💯💯
1
Reply
Copy link to post
I just find it funny how those two guys thought that they actually can take that guy down like what? That bro is hefty, bro. And they thought that they can take him down, skinny ass bitches. And then their mom coming out of nowhere, like, oh my god, stop hitting my sons. Like shut up. Like, what are you doing? She needed to get punched too. Like, cause she know damn well she wouldn't have come out of nowhere if her sons were winning, but she saw that her sons were losing. So she came out of nowhere. That's just messed up, bro. What the hell.
5
2
Copy link to post
True! How you don’t know how to jump? I would have been kickin balls and ass with my bro
1
Reply
Copy link to post
Well, that's literally what I'm saying. I would've, I would've, I would've, I would've beat her ass too. I would've, you know, I would've failed if I had to. God.
Reply
Copy link to post
Bro, parents be like, like, bitch, if you're telling your sons to go and beat his ass, then they're of course gonna go, but if you tell them, stop, stop, don't get mad at the guy, don't mind that your kids are so weak, and that you did not teach them how to work out and stuff, don't mind that you can start getting mad at the guy, like, and I hope your son died, actually no I don't, I just, I just hope that your kids got karma, karma.
3
1
Copy link to post
All facts!
Reply
Copy link to post
Uh, what I like to call, uh... That's what you get for thinkin' y'all bad, muthafucka. That's what y'all think for double-teamin' me, muthafucka. That's what y'all get when you fuck with a Brummer Bull. You see how he mauled his ass when he got him up there? Wooo, shit, bruh, beat the shit outta that son of a bitch!
2
1
Copy link to post
That’s true, if they would have got him good I bet that lady wouldn’t have been screaming
Reply
Copy link to post
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
2
1
Copy link to post
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Reply
Copy link to post
He said what?
2
1
Copy link to post
😂😂
Reply
Copy link to post
That ***** got Follywop, that ***** got Mollywop, with the fuckin' Hilly Cop, what the fuck, with the Willy Wop, with the Big Bop, with the fuckin' Shake Shock, but you, damn, that ***** got his shit, Mollywop, Holly Cop.
2
1
Copy link to post
Bars 😂😂😂😂
Reply
Copy link to post
Stop stealing my videos! I posted this first, and then you went on my page and stole it. Really? Really. Really. I'm watching you.
2
3
Copy link to post
💙😂😂🧿🧿🪬
1
Reply
Copy link to post
😉😂❤️❤️
2
Reply
Copy link to post
Luvvvv you DReamY 📠💯
Reply
Copy link to post
****** cant fight
1
3
Copy link to post
Watch your mouth son
Reply
Copy link to post
***** shut the fuck up
Reply
Copy link to post
You can't fight. Look at your scrawny ass motherfucker. I'll fucking slap your neck off your fucking face, motherfucker. You look like a goddamn crane sitting there trying to look for a little fish in the fucking pond looking ass motherfucker. Trying to talk shit. Hey, bro. You better you better respect Zombie Radio, bro. You see that chick beside his name? You see that? Respect. Yo mama Oh, look at that looking ass motherfucker. Talking about me, yeah, me, yo, you shut up.
Reply
Copy link to post
😭😭😭 I’m fucking crying real tears
1
1
Copy link to post
If it was one on one it would have been oVER
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

BiG ZOMBiE ll
BiG ZOMBiE ll

🏰 The Dark 🪦 #Zombieradio #MoviesTV #Horror #SleepTightZombies #Goodnight

578
578
36
Kendraa
Kendraa

rate mee 😵‍💫🙈 !!

118,032
118,032
2,175
Scooby
Scooby

How tf i use this app

93,683
93,683
1,353
Cᥣαrαᑲeᥣ
Cᥣαrαᑲeᥣ

im js bored

115,282
115,282
1,506
Twangyi Of Twisted Tuesdays
Twangyi Of Twisted Tuesdays

✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂credit:fukay1070/ prikollman #FYP #KG #SFX #comedic #subway #transit #comedy #disguise #Kuntgang ✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂

3,611
3,611
89
Nyzel
Nyzel

😂 boy tried to jump #fights #streetfights

11,538
11,538
48
MsGlockk
MsGlockk

Lettem comments go crazy 😭

101,417
101,417
932
BiG ZOMBiE ll
BiG ZOMBiE ll

🏰Free Him? #zombieradio

150
150
9
Honey Bum
Honey Bum

Gave myself a wolfcut again 😵‍��✨

17,854
17,854
269
Luke
Luke

rate me ig

224,688
224,688
1,963
Altun
Altun

what’s even happening here #fights

14,739
14,739
153
BiG ZOMBiE ll
BiG ZOMBiE ll

Double KO💥ima say 9/10: Bully neighbor gets washed up in alleyway, Twice!! #HisTrainingsWasKickininBytheSlap #Zombieradio

3,039
3,039
99
Ems
Ems

How yall doing

105,806
105,806
1,933
Fight Page
Fight Page

“You better get him away from me chris i’ll hurt him”

6,678
6,678
61
Me
Me

Proof

83,405
83,405
1,273
Trinity Traster
Trinity Traster

rate me 1-10:)

173,768
173,768
3,732
Kiyah
Kiyah

I got this app cus im bored its kind of fun 😭

34,444
34,444
69
Lance Alexander
Lance Alexander

I be lost #school #funny #viral #relatable #trending

11,018
11,018
27
Runtz
Runtz

#bully #pressed #fight

42,863
42,863
143
BiG ZOMBiE ll
BiG ZOMBiE ll

How im dealing with the bullshit today #fightclub #Zombieradio #messwithaBull #GetTheHorns #Taurus

389
389
14
Cece
Cece

🤠

5,094
5,094
134
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app