Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Anthony 355d
Anthony
36
3
Copy link to post
 
Demonkiller
 
Brooki
 
Malachi Milford
 
Ghosty 356d
Ghosty
17
36
Copy link to post
 
Joy
 
Moderated
 
Nevaeh Marie
 
Cameron Barvatos
 
Jeremiah Jay
 
Jeremiah Jay
 
Ellie Thompson
 
Jeremiah Jay
 
Moderated
 
Moderated
 
Daniela 352d
Daniela
8
39
Copy link to post
 
Zara
 
Moderated
 
Zara
 
Zara
 
Moderated
 
Moderated
 
Zara
 
Moderated
 
Keiko Tsukumo
 
Jeremiah Jay
 
Tima 352d
Tima
8
Reply
Copy link to post
Jc 356d
Jc
2
2
Copy link to post
 
Bats
 
Jc
Theylovesomevee
2
1
Copy link to post
 
Myah R
Alex Gibson 353d
Alex Gibson
2
1
Copy link to post
 
Moderated
Jackson 353d
Jackson
2
1
Copy link to post
 
Demonkiller
Noah Santos 352d
Noah Santos
2
1
Copy link to post
 
Montes
William 352d
William
2
Reply
Copy link to post
Add comment
They fightin' for their discord kittens.
36
3
Copy link to post
for real dude
5
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
*****, they're fighting for their last Macca's burger, bro. I know damn well these ****** eat ten big Macs a day.
1
Reply
Copy link to post
Honestly relatively speaking they ain't fighting more shit that's not a fight that's two goddamn fucking bellies
17
36
Copy link to post
The accent made it 10 times funnier.
6
Reply
Copy link to post
Transcribing...
3
Reply
Copy link to post
Ghemma!
7
Reply
Copy link to post
What remind me to do with what did he do
Reply
Copy link to post
Why in the entire nation are you talking about what do you mean you're gonna be the shed out of him more You're gonna be the shade out of you before I before I pull out that shotgun And run you over I'm gonna have you look at my I Don't know I'm gonna have you look at my cow Barali gave that gave Goku that treatment repeatedly slamming him against the ground
3
Reply
Copy link to post
Bro, what did he do though? Like, actually, what did he do? Like, why you having beef with him? What's... jeesh. Damn you. But why have beef with them for no reason?
Reply
Copy link to post
Transcribing...
2
Reply
Copy link to post
shish, jit trippin for sayin that like, dang, like why you have beef with my man like what did he do though? He's just been honest, though.
1
Reply
Copy link to post
Transcribing...
2
Reply
Copy link to post
Transcribing...
1
Reply
Copy link to post
Damn the fat ass artist the kids
8
39
Copy link to post
Ain't no way you just said that. Bye, Green.
1
Reply
Copy link to post
Transcribing...
1
Reply
Copy link to post
Transcribing...
5
Reply
Copy link to post
Transcribing...
3
Reply
Copy link to post
Transcribing...
2
Reply
Copy link to post
Transcribing...
2
Reply
Copy link to post
Transcribing...
2
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
What is y'all going on with that? I genuinely don't understand. I mean, it's an respectful manner.
1
Reply
Copy link to post
Oh, what is that? Oh, sorry. I had to smell a little bit because I can smell bitch on your ass. I can smell the scent of bitch all over you. Anyways, shut the fuck up.
2
Reply
Copy link to post
Why are two big ass burn whales fighting? This is what the submarine from the Titanic saw when they were going down. On the the sea, on the the sea
8
Reply
Copy link to post
They're fighting to the death for whoever eats the last goddamn donut
2
2
Copy link to post
Rye is like they're up here fighting over the last slice of thin pizza inside the box better yet a pepperoni
Reply
Copy link to post
I like to put them across the pizza. They're like the fucking fake ones.
1
Reply
Copy link to post
Did y'all need a star? They already got enough on their plate. Like South with these. They already got enough on their plate. Like, for real though.
2
1
Copy link to post
It's not even enough, they got too much on their plate, like, it's like we're at a barbeque, like, the food is gone as soon as we get there, like, they put too much on there, like, swear.
Reply
Copy link to post
This is a fight because somebody one of them like ate the last twinkie or some shit
2
1
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Yo is that why my house was fucking shaking
2
1
Copy link to post
No bro just says that my house is a shit Oh my God ha ha ha ha
Reply
Copy link to post
It sounds like their jelly balls are in each other which is kind of crazy fighting over looking what is fuck in love who I didn't I didn't do that it was David
2
1
Copy link to post
I I I I I I I I I I I Yeah
Reply
Copy link to post
Rare footage of two stars colliding.
2
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app