Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Cunty McShitballs
2
Reply
Copy link to post
M Spectacular 253d
M Spectacular
2
Reply
Copy link to post
SpotlightGrit 253d
SpotlightGrit
1
Reply
Copy link to post
Sly Williams 252d
Sly Williams
1
Reply
Copy link to post
Pan Dulce 250d
Pan Dulce
Reply
Copy link to post
Azima 249d
Azima
Reply
Copy link to post
Add comment
How y'all doin' today? Yeah, if this was a prank, or even if it wasn't, you're gonna get your ass kicked. Don't be fuckin' with me like that. Man, you know I'm gettin' too goddamn old to be fightin' too, so you might just get a fuckin' shot and get your pinky toe shot off. Mmm, so yes.
2
Reply
Copy link to post
I can't stand these types of pranks, like was that necessary? Oh my gosh. That's why that last dude that I spoke on on the show, he got shot. Hmm. Yeah, don't waste people's time.
2
Reply
Copy link to post
I don't know what it is, but don't mess with them grandmas, because them hands be strong. Hem you up real quick. Prank or not, yeah. She hit her with the basket first, and she just hemmed it up like the basket. She could have went around, she said. She said, I'm just going to prank. She said, they told me it's going to be an easy prank, that's all. She said, no.
1
Reply
Copy link to post
see people play too much and then you hear them you hear my ball girl she must be part of the prank ain't no way cuz baby I would tell baby I don't I don't think
1
Reply
Copy link to post
Oh, hell no. Don't play with me. Do not play with me. I mean, I'm very, very nice. Very nice. Always say excuse me. Thank you. I'm sorry if I if I bumped into somebody. But if somebody bumps in to me with that much aggression, what the fuck? That's probably the first thing like what the fuck? Don't play a prank.
Reply
Copy link to post
Granny Noctasonic brings out of her. Don't fuck around with Granny.
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Big Tam Tam
Big Tam Tam

Hello 😂😂😂#humor #tammyisms

4,181
4,181
6
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Raffle Time 🎟️☀️🎟️#thankyouForalllyoursupport #youCouldwin

176
176
Big Tam Tam
Big Tam Tam

How well do you resonate with this? #backandForthallDay or #imNotaboutToarguewithyou

88
88
5
Big Tam Tam
Big Tam Tam

But did you hear him At the end ? 😂😂😂 #humor #lol

1,324
1,324
7
TruthBeneathtaSurface
TruthBeneathtaSurface

Best Wu-Tang Clan Member 🎤 Ever! Who are you picking? #tbsmspec #viral #fyp #trending #50yearsofhiphop

480
480
15
Big Tam Tam
Big Tam Tam

💙����💙

4,034
4,034
15
Big Tam Tam
Big Tam Tam

@t.b.s @nah_its_rj yallll 😂😂😂😂😂 i had to post this for all 😂😂😂😂 #Aubrey

5,717
5,717
8
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Oooh Aubrey 😂😂#bars #music #humor #what do you think?

370
370
11
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Maan wait hear me out 😂😂😂 #tammyisms #funny #humor

419
419
11
MissCheezcake
MissCheezcake

Recite a scene from this movie 🤣🤣 #namethatmovie #humor

1,176
1,176
13
Big Tam Tam
Big Tam Tam

I cant stop laughing 😂😂😂😂

107
107
5
Big Tam Tam
Big Tam Tam

This is a whole Vibe 🎵🎤🎶🎵 @lunargoddess

520
520
4
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Im to sensitive today because the way i keep crying .... This was soo beautiful to me. #tammyisms

528
528
5
Big Tam Tam
Big Tam Tam

No but 😂😂😂 #humor 😂😂😂

528
528
5
MissCheezcake
MissCheezcake

This👏🏼👏🏼 #realtalk

556
556
5
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Enter and you could win #thankyouForallThe support #greatfull #fuckCancer 💜💙💜

117
117
Big Tam Tam
Big Tam Tam

But do yall hear the hype up in the back 😂😂😂 @mrbutlertoyou thank you for letting me be my strange crazy self ❤️

557
557
1
Kari
Kari

Ginger

4,169
4,169
8
Big Tam Tam
Big Tam Tam

You could win my handmade scarf and hat sets! Remember when you send in your raffle entry, don’t forget type: raffle and Stereo name. Thank you all for the support and love that you shown me ❤️💙❤️

871
871
2
Big Tam Tam
Big Tam Tam

I���m so excited for tomorrow Oct 9th! Live here on stereo in #2illchickshow. #thankyouForyousupport #thankyouForhelpingmeFight #closertomyHealing

152
152
2
MissCheezcake
MissCheezcake

Game night 🤣🤣🤣#games #uno #humor

937
937
15
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app