Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
LaFfY TaFfY 171d
LaFfY TaFfY
1
1
Copy link to post
 
Big Tam Tam
GrannyWowzers 171d
GrannyWowzers
1
1
Copy link to post
 
Big Tam Tam
Sly Williams 171d
Sly Williams
1
1
Copy link to post
 
Big Tam Tam
D Michelle 171d
D Michelle
1
2
Copy link to post
 
Big Tam Tam
 
D Michelle
Lily 171d
Lily
1
Reply
Copy link to post
Auntie TeeTee Lioness
1
Reply
Copy link to post
Elevated Bliss
1
Reply
Copy link to post
Cass-E KFlames
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Hey Stereo and my beautiful Stereo family. I know I can't be the only one. Once something goes in the trash can it ain't coming back out. But baby I need to read the thing now. So now I'm trying to figure out how to make the food before burning down my motherfucking house. Once something goes in and you need the back of the package, are you taking it all the way out the trash can? Or are you reading just like how me and this lady is reading it in the motherfucking trash can? Okay, let's go. Happy Friday everybody.
43
19
Copy link to post
Hey, Graham Rising, Signature Team. Happy Friday Morning. Uh, question. Is the garbage full? Uh, it doesn't really matter because right now I don't have contact lenses. I'm waiting on something to be shipped. So, that being said, I had to be a brave little soldier to go all the way in, wear latex gloves, and sanitization all the way away from food. But yeah.
1
1
Copy link to post
That is smart some gloves sanitized, but like I have a mental block from taking things out of the trash bin It was in there. It's in the trash now. It's trash now, like Only time I ever dug in a trash one time was for my wedding ring And then even then I felt disgusted and went and took a shower like even though it's trash But I just I think it's a mental thing a childhood mental thing, but shout out to you answering my post girl
Reply
Copy link to post
So this lady, I am so you know what else I do. I wash my hands, grab my phone and take a picture of the instructions so I can zoom in on my phone because I'm not pulling that thing back out the trash can. Even though I keep my trash can pretty clean and I changed my trash and he's chiming in to change my trash pretty often. I'm not pulling it back out the trash can. So I will snap a picture of it with my cell phone and zoom in on my phone.
1
1
Copy link to post
Damn, that's such a good idea. That's such a good idea. Why didn't I think of that? Snap a picture with my damn cell phone. So baby, I will go back to that damn trash can two or three times to make sure I got it right because I just won't take it back out. I don't care how many times I can glove, sanitize, whatever, even though like you say, your trash can is full, it's something mentally blocking me from taking shit out of the trash can. You know, it's probably from your childhood shit I got going on. Mama would kill me if I took some shit out of the trash can. Like, that's nasty.
1
Reply
Copy link to post
She's me. She is me, Tammy. I did that yesterday. I went through the bottom of the trash can, threw stuff on top of it, and then I thought about it and I said, well damn, how much water and how much of the sauce do I put in here? I'm her. I'm looking in the trash can reading, because I'm not going to grab it out because she don't talk about it. Excuse my language. But girl, yes. She's me.
1
1
Copy link to post
She is definitely mean. This is why this shit made me laugh so hard. I promise you I did this the other day I'm making the sauce And then there's like onion soup and all this other shit that goes in and it was two different packages So I literally I didn't just dump the shit in and I was like damn exactly what you said how much water And I refuse to take the package back out the trash can because no She is me too, she's definitely mean
Reply
Copy link to post
Tim, I do this exact same thing. I make sure I flip it to where I can see the directions right on top of the garbage can. Don't smash it down because then you have to dig it out.
1
2
Copy link to post
And that I'm not taking it out like the last time I did this I actually ended up having to Google the back of the damn box girl Googling the back of the box, but shout out to granny rosser. She also made a good point. Why we just don't Take a picture of the shit instead of keep going back to the trash again Okay, there's ways we gotta do this. We gotta stop doing this ladies. We have to stop doing this okay. We gotta be smarter The work smarter not harder. Damn, we gotta keep this shit simple
1
Reply
Copy link to post
Or how about not throw it away in the first place and just keep it on the counter? Why don't we throw it away and just keep going back to the trash?
Reply
Copy link to post
Yo, I did this last night Yeah, I read it. I was like, okay, it's simple. I understand what I gotta do Then why did I have to go back and look to see if I had to cover this thing or not? What do you do when you put it and search inside down Don't have to Google like you said I have kitchen gloves or not kitchen gloves Yeah kitchen gloves that I use sometimes if I really need to go in there, but all right. Yeah
1
Reply
Copy link to post
No, I'm taking it out of the trash and reading it. That's too much work.
1
Reply
Copy link to post
yeah word up I'll read that shit and I'll know exactly what the fuck I got to do and then I'll be high as a motherfucker so I'll throw it away and then I'll be like fuck I'm high I don't remember
1
Reply
Copy link to post
I usually pick it up, but I pick it back up because it's usually right on top anyway. And then in the UK we put rub, we put recycling and food in two different things. So it's not like it's going to be dirty anyway, it's only going to be in that thing with plastic and cardboard, so I take it out.
1
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Chizz
Chizz

I just wanna #vibe #jamsession #groove #trending

849
849
26
Big Tam Tam
Big Tam Tam

@meowcamps look at your cats 😂😂😂😂😂

153
153
4
Bunny Jay
Bunny Jay

Straight Facts 🔥🔥 Still Ms Support Her Always 🔥🔥 I Got Yall Back 💯💯💪🏽💪🏽 #bunnyjay #stereo #supporther #postmaster #winning #fyp #trending #viral #igotyou

142
142
13
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Have a great weekend yall 😂😂😂

304
304
4
𓄅The G҇͐̊o͒̍͠á͒̐͌́͠T of fear
𓄅The G҇͐̊o͒̍͠á͒̐͌́͠T of fear

Party Time #Stereo #funny #comedy #fyp #viral #trending #gardenclones #shake #party #music

298
298
3
Bunny Jay
Bunny Jay

THE BATTLE ROYALE IS TODAY 🔥🔥🔥 DONT FORGET TO VOTE BUNNY JAY FOR POSTMASTER 🔥🔥🔥 #bunnyjay #battleroyale #stereo #itshere

79
79
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Thank yall so much for the love and support! ❤️❤️❤️#tammyisms

455
455
17
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Happy Sunday ☀️

540
540
3
SpotlightGrit
SpotlightGrit

😂#popular #lol

248
248
6
Bunny Jay
Bunny Jay

Ms Postmaster🔥🔥 #bunnyjay #stereo #viral #fyp #postmaster #winner #fan

537
537
9
Big Tam Tam
Big Tam Tam

The only person you need to compete with is yourself ❤️💪🏾💙

2,808
2,808
9
MissCheezcake
MissCheezcake

Rate these songs 🔥🔥#music #rnb #trending

251
251
13
Big Tam Tam
Big Tam Tam

I promise I’m sweet and calm ❤️ right @mrbutlertoyou ? #tammyisms

247
247
3
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Hit or miss?

97
97
3
Big Tam Tam
Big Tam Tam

😂😂😂

1,040
1,040
8
LosCruz Lion King Of Stereo
LosCruz Lion King Of Stereo

Salute, my sister@keyadakey , Queen @dr.diamondp , @megstarofficial , @badbunnyjay , my Lil Big @teeteelioness @project_pook and The entire Lion Dynasty. Much love and Big ShoutoutToStereoCommunity

393
393
14
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Free all the homies.... #tammyisms 🪐

61
61
1
CheckYaself
CheckYaself

Sending a huge thank you to everyone who voted for me! #BattleRoyale #StereoBattleRoyale #SEC

210
210
7
LosCruz Lion King Of Stereo
LosCruz Lion King Of Stereo

😴😴😴

558
558
16
Ron J
Ron J

NFL picks can you do better leave your weekly picks! #nfl #football #sports

738
738
2
TruthBeneathtaSurface
TruthBeneathtaSurface

Ron Jay vs TBS NFL Week 2 ATS picks. What are your picks this week, let us know. @dean marten #tbssports #sportsonstereo #sportstracking #fyp #trending

139
139
2
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app