Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Nia 277d
Nia
5
Reply
Copy link to post
Jaidyn 277d
Jaidyn
3
Reply
Copy link to post
Jj 276d
Jj
2
Reply
Copy link to post
Colten 277d
Colten
1
Reply
Copy link to post
Isa 274d
Isa
1
Reply
Copy link to post
Matthew Martin
Reply
Copy link to post
Mimi 276d
Mimi
Reply
Copy link to post
Kendall 276d
Kendall
Reply
Copy link to post
Alicia 276d
Alicia
1
Copy link to post
 
Alicia
Angel Nahanne Natrall
Reply
Copy link to post
Add comment
Bro, I'm not even gonna lie. I hate being single too because when it comes to relationships I'm a full-on simp for the person I'm dating but You know what? Single gang for life, you know Yeah, being single is not that bad
5
Reply
Copy link to post
You know what? I hate being single too, but we get what we get and we don't throw a fit, I guess. Bro, my freaking head hurts.
3
Reply
Copy link to post
Yeah, I wish I knew. I wish I knew you wanted me. I wish I knew. I cannot sing, but I'm singing this.
2
Reply
Copy link to post
i'm single too so like let's be single buddies
1
Reply
Copy link to post
Me too.
1
Reply
Copy link to post
Bro, you are so fucking majestical, holy shit.
Reply
Copy link to post
to just like having matching profiles with like a different girl the other time
Reply
Copy link to post
Oh my gosh, I love your smile, and you are literally a 10 out of 10, like no joke, 10 out of 10.
Reply
Copy link to post
I wish I knew. I wish I knew you on me. Ooh, gotta wake up. Can't move, can't move. Ooh, I'm doomed. It's too late too soon. I **** my tongue, it's a bad habit. And make a sound at it. That's for you my dear.
1
Copy link to post
Bruh. This thing calculated it all wrong. I didn't say none of that.
Reply
Copy link to post
Don't worry, I am very fucking single, I'm not enjoying it, and I'm kind of just having to deal with it, but you know, what that other girl said, we get what we get and we don't throw a fit.
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app