Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
M Spectacular 251d
M Spectacular
2
2
Copy link to post
 
Maleficent Will HollowVoid
 
M Spectacular
SpotlightGrit 251d
SpotlightGrit
1
2
Copy link to post
 
Maleficent Will HollowVoid
 
Maleficent Will HollowVoid
MovieFanGuy 251d
MovieFanGuy
1
1
Copy link to post
 
Maleficent Will HollowVoid
Mamamia 251d
Mamamia
1
1
Copy link to post
 
Maleficent Will HollowVoid
Add comment
I don't know if you guys remember this song actually, I didn't know train did this song But apparently drops of Jupiter's by train Anyways, I'm gonna be doing loadout after the train show tonight. Probably won't go to the show Maybe I will but probably not cuz I need rest. So that's what I'm gonna be doing tonight So I'm happy to get back to work and shit But I'm also kind of nervous because I've had this sprained ankle and shit Hopefully this goes alright I'm only doing the loadout, which is still a lot of hours, but at least it's not like the whole day But yeah, wish me luck and let me know if you guys like this Did you make it to the Milky Way
11
10
Copy link to post
oh my gosh I love this song I listen to all kinds of music so this is one of the good ones for sure
2
2
Copy link to post
Yeah, funny enough, I didn't know who I was working for until last minute when I looked it up. And then I was like, oh yeah, I remember Train, but I can't remember what songs they sing. So before I made this post, I went and typed in Train on Apple Music, and I was like, oh, Drops of Jupiter! I love that song!
1
Reply
Copy link to post
You're going to do amazing. Have a great evening.
2
Reply
Copy link to post
I love that song. Have fun girl. Alright. Talk to you soon. Probably be on here later after like 10. I'll be at work tonight. Work, work, work, work, work, work, work, work, until Wednesday I think. I think Thursday. And it's only Saturday so yeah.
1
2
Copy link to post
oh shit you got a lot of work ahead of you i need to definitely get back into working more but i'm pretty stoked about doing it but also nervous but i don't think i'm working this show i'm just going in near the end of the show so maybe i'll catch the last few songs probably that song will be like the last song right so i'll probably get to hear that i'll get a video for you if you want and i'm just gonna spend hours probably from like nine to like two in the morning uh moving heavy heavy shit and equipment
Reply
Copy link to post
I can go to the show, though, because I'm working. That's a perk. I can go for free, but, I mean, when you know you're working all those hours, like, sometimes I do, and sometimes I have to go in in the morning and work, like, a whole shift, and then leave, and then I'll come back and see some of the concert, and then I'll go back to work again when the concert's over. But this time, I'm only doing the loadout. That's why I'm not really sure if I wanna do the show like that by myself either way. I only know a couple songs.
Reply
Copy link to post
Tell me, did you sail across the sun? I remember that song, giggity! Hello, beautiful Maleficent Willow. Oh gosh, oh, heartbeat fast. Oh yes, definitely remember that classic, oh, so much good music. Woo-hoo!
1
1
Copy link to post
Hey movie fan guy, I hope you have a good day today. Thanks for responding and checking it out.
1
Reply
Copy link to post
Yes, I did in oh my gosh, okay, so train would actually come to Kansas City like at least once a year Um, and so for like three years in a row, I kept missing the concert because something would come up and back in 2015 I was finally able 16. I was 20 able to go. Um with my boyfriend He ended up getting me tickets to the starlight theater And I got to see him in concert for the first time and it was absolutely incredible
1
1
Copy link to post
Oh, that's awesome. I love those awesome, like, make your dreams come true musical concert experiences. I've got plenty of my own. But yeah, they're on tour now, I think. I assume so. So maybe you'll get to see them again. But yeah, I plan to at least get to catch a couple songs before I start working. But yeah, should be a good time.
1
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Megstar RAP GODDESS
Megstar RAP GODDESS

#megbars #bankrobbers #MM #RAPGODDESS #MegstarforRapGoddess #Music

2,121
2,121
78
Dɾҽαɱყ
Dɾҽαɱყ

📸 Everything you see, isnt always what it seems ⚠️

2,392
2,392
34
LosCruz Lion King Of Stereo
LosCruz Lion King Of Stereo

Que lo Queeeeeeeeee

1,946
1,946
53
M Spectacular
M Spectacular

Mister Rogers' Neighborhood #stayspectacular #tbsmspec #tvshow #viral #fyp #swipeformore

4,177
4,177
82
Maleficent Will HollowVoid
Maleficent Will HollowVoid

If you could bring to life any Mythical Creature in literature, or Pop culture, what would you choose to bring into this world? 🧜‍♀️👽🧟‍♀️👹

349
349
20
Dɾҽαɱყ
Dɾҽαɱყ

There Just Thoughts🤕

1,855
1,855
33
Maleficent Will HollowVoid
Maleficent Will HollowVoid

🚬we got the art ready! Release is so close 🤤#music #newmusic #darkpop #pop #alt #entertainment #creator

291
291
15
Maleficent Will HollowVoid
Maleficent Will HollowVoid

Side stage for Drops of Juipter by Train #music #stagehand #entertainment

64
64
1
MissCheezcake
MissCheezcake

We turnt on a Tuesday 🔥🔥🔥💃🏽🗣️😂😂😂 #humor #music #dance

2,087
2,087
43
Wirm Million
Wirm Million

Anyone Familiar with “La Loteria”? (Artwork by Wirm Million)

5,093
5,093
62
Big Tam Tam
Big Tam Tam

I hope yall having a great day ❤️❤️❤️❤️ #thatsaYOUproblem #youbigmad #blessyourheart #tammyisms

464
464
31
ꨄ𖣔𖣔N
ꨄ𖣔𖣔N

Do you think there is a such thing as eternity? #fyp #stereo #Art #Philosophy #trending #Family #Relationships #Spirituality 🌺💜

247
247
41

Ive been through a lot of trauma these past few years, but back in May i was at my lowest &almost *attempted* my life, I realized i needed help fast &slowly started turning my life around #fyp #POS

1,751
1,751
38
Dɾҽαɱყ
Dɾҽαɱყ

🫂🐶🐾💔

1,827
1,827
28
Megstar RAP GODDESS
Megstar RAP GODDESS

#megbars #RAPGODDESS #vote #battleroyale9/9 #MM #Music

985
985
54
Maleficent Will HollowVoid
Maleficent Will HollowVoid

Still workin on this song! “Cigar Burns” WIP #music #darkpop #pop #alt #creator #entertainment #newmusic #independentartist

240
240
6
Maleficent Will HollowVoid
Maleficent Will HollowVoid

Worked on re recording and mixing some of this new song again today... take 2: “Cigar Burns” Draft. #darkpop #music #newmusic #songwriter #entertainment #creator

430
430
8
Mr Nuggets
Mr Nuggets

¿Que dijo ella? #mistereo #somosstereo #mrnugget

545
545
33
ReallyLyndon
ReallyLyndon

Hashtags #trending #fyp #viral

1,395
1,395
17
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Live on Youtube #2illchicks tag 3 people to check out the live on saturday #podcast #justjokes #followonIG

1,069
1,069
16
Maleficent Will HollowVoid
Maleficent Will HollowVoid

Do you creators like a fresh space before beginning a project? #spiritualcleanse #cleaning #everything #relatable #creators #tattoos

168
168
6
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app