Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
3
1
Copy link to post
 
Queen Donatella
Pan Dulce 323d
Pan Dulce
3
2
Copy link to post
 
Queen Donatella
 
Pan Dulce
Bunny Jay 323d
Bunny Jay
2
Reply
Copy link to post
T W N G Y 323d
T W N G Y
2
Reply
Copy link to post
Tu bizcochito 322d
Tu bizcochito
2
2
Copy link to post
 
Queen Donatella
 
Tu bizcochito
Sistah Crystal House Of PYE
1
1
Copy link to post
 
Queen Donatella
Bego Davila 323d
Bego Davila
1
Reply
Copy link to post
Nicolaaaa 323d
Nicolaaaa
1
Reply
Copy link to post
Alí 323d
Alí
1
Reply
Copy link to post
And Another Thing With Dave
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Nah, she's talking from a hurt place. Definitely. Cause I don't think she believes her own shit. I mean, come on now. Nah. We're too emotional. Men, yeah, they can go in easily and fuck whoever they want and I think about it twice. But women, we get too invested.
3
2
Copy link to post
Grand afternoon, Pandalooch. Um, yes, I do think that, I agree with you, I think this is from a place I've heard because, no, I don't understand it, I don't get it, it just doesn't make no sense. It just doesn't make no sense. You can be single and do that exact thing.
1
Reply
Copy link to post
Right? Exclamation mark, exclamation mark. Heart emoji, heart emoji.
Reply
Copy link to post
Yeah, she, yeah, no. I let it go. I let it the fuck go. If it comes to that, you shouldn't just, you shouldn't be in no relationship. Fuck em.
2
Reply
Copy link to post
Some people should just straight-up be polyamorous, I guess.
2
Reply
Copy link to post
you know I wonder the reasoning behind you know it's like you want to stay together because it's like I'm not gonna freaking let you go cuz I got them say it or I want for us to leave a different way of the relationship because it's like I like the idea I'm not gonna lie to you I have a beautiful home and then whenever I feel like it I go fuck whatever I want but from the way she was saying it it didn't seem that fun to her it seems like she was
2
2
Copy link to post
Hey Madame Taffy, yes darling but I just feel like all of that stuff is a breeding ground for unwanted energies you know and and unhappiness really and truly.
1
Reply
Copy link to post
Buenos dias mi amor that is entirely true unfortunately but you know I want to dream I want to believe we are all available and able to experiment as long as we create these spaces to do so in the right way obviously for that to happen there needs to be communication like clear expectation and as well like that trust in your partner but anyway we can only dream right?
Reply
Copy link to post
Queen Donatella, hey, hey there. How about the guy in the back saying, Jesus Christ, like that lady sounds delusional. None of that stuff she's talking about will work. That stuff won't work at all.
1
1
Copy link to post
Hey Sister Crystal, hey. Yeah girl, it ain't none of it gonna work. Not if you want a working relationship. I just, pettiness and that like tit for tat and all that stuff don't have no place in nothing that you trying to build on some long term forever type stuff. And that's just my opinion, but uh uh.
1
Reply
Copy link to post
yo that took me on a whole damn ride and i wasn't even expecting that location where she parked it up at come on it sounds like sis is speaking out of hurt and pain but she's also speaking straight through emotion and a lot of times sometimes emotions don't make sense she needs to reassess what she's saying and come back to it
1
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Jose Da'Hype
Jose Da'Hype

OMG what do you think happened here?

1,357
1,357
82
Qᑌᗴᗴᑎ ᗪᎥᗩᗰᗝᑎᗪ ᑭᗴᖇᗴ乙
Qᑌᗴᗴᑎ ᗪᎥᗩᗰᗝᑎᗪ ᑭᗴᖇᗴ乙

Turn your phone upside down when he asks you to. #DiamondP #Trickshot #Fyp

3,645
3,645
64
MarsTheBlack
MarsTheBlack

Catch your favorite Doctors every Wednesday on KUNT-Hospital here only on Stereo... #KUNTGang #KUNTHospital #MarsTheBlack

585
585
38
MissCheezcake
MissCheezcake

Happy Birthday to me 🎂💜🔥🍹💨🥳 #birthday $NeeNeeBaby88

1,973
1,973
62
Risupastar
Risupastar

As a kid have y'all ever felt uncomfortable being around certain people that your parents would allow you to be around with?

840
840
48
M Spectacular
M Spectacular

Small Business Networking ✨ (Share with Friends) ✨ Thank you 😊 #stayspectacular

1,530
1,530
92
LosCruz Lion King Of Stereo
LosCruz Lion King Of Stereo

Only if you want

732
732
51
Sѻɴɢ𓅇Drꫀᴀᴍᴇʀ
Sѻɴɢ𓅇Drꫀᴀᴍᴇʀ

U got Mcdonalds 🍟Money?!? 🌝#humor #art #songdreamer

3,263
3,263
68
Bunny Jay
Bunny Jay

I keep telling yall @kissmygrits has the hottest press on nails around 💯💯🔥🔥 @prototype-a wore these like a queen ❤️Make Sure Yall Click The Link In My Bio #bunnyjay

619
619
89
MarsTheBlack
MarsTheBlack

ZeniNezu 4 Life ❤️❤️❤️ Demon Slayer Talk Coming Soon #DemonSlayer #ANIMENATION #MarsTheBlack

888
888
54
Shadow SuperNova
Shadow SuperNova

A Positive Message from Shadow SuperNova

636
636
46
Bri Talks
Bri Talks

Im explaining to him not all people like pitbull/bulls 🤷🏻‍♀️he wasnt havin it🙄 #pet #viral #trending Dog

4,004
4,004
57
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪

Who you going with?

2,555
2,555
116
Megstar RAP GODDESS
Megstar RAP GODDESS

#megbars #dax #joker #MM

2,209
2,209
85
Magic
Magic

Be rolling up em fatty 😩

115,439
115,439
1,462
Risupastar
Risupastar

Do you like red snapper fish?

823
823
43
Eteʀꪀ𖦹 シ︎
Eteʀꪀ𖦹 シ︎

"¿Cuál es la edad adecuada para permitir que un niño juegue videojuegos de terror?"

3,158
3,158
73
Megstar RAP GODDESS
Megstar RAP GODDESS

#megbars #bankrobbersbeats #quickslay #MM

631
631
52
Vader
Vader

How i handle all my problems

783
783
51
Legendz
Legendz

Name That Tune with Legendz TM️

1,198
1,198
72
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app