Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Daisy 209d
Daisy
226
113
Copy link to post
 
Muu Dior
 
Dakotah
 
Ayden
 
Easy Pickens
 
Leah
 
Aim To Freeze
 
Joe
 
Muu Dior
 
Natana 209d
Natana
44
11
Copy link to post
 
UrFavIsa
 
Natana
 
Carter Hammack
 
Alex
 
Nex
 
Haleigh
 
Bobthebuilser
 
LacyJay
 
Makayla
 
UrFavIsa
 
Drake 209d
Drake
14
1
Copy link to post
 
Baki
Harleyy 209d
Harleyy
11
24
Copy link to post
 
Zach
 
No
 
UrFavIsa
 
No
 
UrFavIsa
 
Notbargo
 
No
 
Sai
 
No
 
Marcus
 
Lynn 208d
Lynn
10
16
Copy link to post
 
Destiny
 
Alex
 
Destiny
 
Alex
 
Destiny
 
Lynn
 
Alex
 
Alex
 
Alex
 
Lynn
 
Chase D 209d
Chase D
4
4
Copy link to post
 
Jamie
 
Baki
 
Makayla
 
Genevieve
 
Haman Bartholomew
3
2
Copy link to post
 
Baki
 
Chelsey James
Jayy Balla 208d
Jayy Balla
3
1
Copy link to post
 
Makayla
Casper 208d
Casper
3
Reply
Copy link to post
Tommato Cat 208d
Tommato Cat
3
Reply
Copy link to post
Add comment
The way people are lying to you calling you gorgeous and beautiful..Like ***** be honest here..she looks like a Balloon being filled up with air about to burst but have fuckin burgers and chips flying out of her. *****, I'm surprised the house has not collapsed yet..like how exactly can an earthquake in Syria and Turkey make houses collapse and get destroyed but her inside her house doesn't fucking do anything..Her house must be very strong. Must be using Japan's building techniques... Honestly
226
113
Copy link to post
Bro, I know she fat and stuff, but you need to shut the fuck up, because you don't even have no medias up. You don't even have no fucking post-up, bro. You're probably the ugliest shit in fucking real life, my *****. I can tell by the fucking emoji in your fucking shit, my *****. You ugly as shit, *****. Shut the fuck up and worry about yourself, *****. You need to worry about your motherfucking health and why you dying at home, and why the fuck your sister is fucking ugly, and why the fuck your mother is fucking dying in the fucking bed next to you, you fucking stupid-ass bitch. You're so stupid-ass to fuck up. You coming for people. But, bitch, what the fuck you look like? Bitch, I bet you gonna pull up a catfish picture with your...
91
Reply
Copy link to post
That’s so fucked up bro, like if u don’t got something nice to say don’t fucking say anything at all and keep fucking scrolling, why tf u gotta put people down like that? What has she ever done to you. Think about if someone said that shit to you, how would you feel? Not good right?! Now think about how she feels. What if that was your friend and someone said that about them? You would be pissed. You don’t even know this girl so leave her alone, she’s comfortable in her body and that’s amazing.
40
Reply
Copy link to post
Went all out on her
3
Reply
Copy link to post
😂😂
Reply
Copy link to post
You literally Ate and left no crumbs sister
4
Reply
Copy link to post
I came to freeze!
Reply
Copy link to post
How about you start off by getting a better mic?
3
Reply
Copy link to post
*****, I don't give a fuck, your name's Joshua. Bitch ass *****, I don't give a fuck about all my- you need to worry about your damn self. Fuck you talking about Joshua Farmer. Fuck you talking about- I don't give a fuck about your motherfucking nasty neck ass bitch. You big nose ass bitch. You wide nose ass motherfucker. I ain't seen a white ***** with a motherfucking wide nose as big as yours motherfucker. Shut your stupid ass fuck up. You thought you ate that shit the fuck up *****, fuck you. Nobody loves you. You're gonna die. Tomorrow. No one cares.
8
Reply
Copy link to post
Like that, bitch, you fat as ugly as fuck, like nobody want you, but I like that song, oh She be callin' me, tellin' me about you How you ain't hittin' it like you supposed to hit it You're sippin', I think you're kinda slippin' No, your girlfriend wants to be my girlfriend She be callin' me, tellin' me about you How you ain't hittin' it like you supposed to hit it
44
11
Copy link to post
Shut the fuck up, bro. You're not funny. Body shaming someone is not okay. You're fucking messed up. Do better.
7
Reply
Copy link to post
Look at my recent shit, I’m a wholesome ass ***** now. He he ha ha ha he he hi. Like really I have changed. Like amen! You feel me! Ay to the motherfucking men! ma *****!
4
Reply
Copy link to post
Character development at it's finest.
1
Reply
Copy link to post
You mind shutting the fuck up💀 you probably look like a frog tap dancing with your ugly ass💀💀💀
1
Reply
Copy link to post
Nobody want you here either bay and if you're gonna be saying so much shit about somebody else's face Then you fucking post your face. You're probably an ugly-ass motherfucker looking like a damn fly So post your damn face or shut the fuck up Because if you don't have the fucking confidence to post your own face You don't have the fucking right to say shit about anybody else's face or appearance or weight
Reply
Copy link to post
be for real like you only have a video two videos actually with words and a colored background so I don't know what you talking about you can't even post yourself and you're on over here commenting on this girl's video when she posts herself being brave and you're commenting mean stuff and technically you're just giving her clout so sorry
1
Reply
Copy link to post
You need to stop calling people ugly, you're probably stuck into earth, you know.
Reply
Copy link to post
Wow, how original the fat phobia is not a cute look, honey Maybe you should like take a minute and look at your own ego. It's pretty fat there
Reply
Copy link to post
SHUT THE FUCK UP! YOU GET NO BITCHES OUTTA WHATEVER YOU TALK! SHUT THE FUCK UP!
Reply
Copy link to post
boy who the fuck do you think you are and no I'm not gonna shut up my mouth because body shaming is really not okay
Reply
Copy link to post
girlfriend wants to be my girlfriend i'm gonna eat her for my lunch
14
1
Copy link to post
Shut ur corny ahh up
3
Reply
Copy link to post
Don't listen to those hater girls, they're just ends of your little bums. You are actually gorgeous and your tattoo, like, I actually love it so much.
11
24
Copy link to post
Stop the cat!
3
Reply
Copy link to post
She literally has an unhealthy weight. Why the fuck would that be beautiful? That is not beautiful. She needs to get some serious help and lose the weight.
10
Reply
Copy link to post
Dude, you're so messed up. Maybe she has a serious condition. You never know. Maybe it's not a healthy weight. Maybe she doesn't eat a lot. It's just a condition. You never know, right? Don't say things without knowing.
3
Reply
Copy link to post
i’m pretty sure she doesn’t have a condition 😭 if she does then maybe she shouldn’t smoke if she’s taking medication for it
Reply
Copy link to post
I mean, how do you even know she smokes? It doesn't show on the video that she's smoking.
Reply
Copy link to post
Cap 😂😂😂
Reply
Copy link to post
go look at her instagram dumbass😭
Reply
Copy link to post
You literally look like the fuckin grinch.
Reply
Copy link to post
awwww thank youuu🥰🐂🐂
Reply
Copy link to post
U smawt
Reply
Copy link to post
Why does everybody have to be so rude on this app? She is beautiful. She is confident. Let her do what she wants. If you have something rude to say, I believe you shouldn't say it at all. What if you gained weight? People start doing that to you. How would that make you feel? Or your sibling. Or your friends. You should really think before you speak.
10
16
Copy link to post
That's what I'm saying. Everyone's being so mean bro. It's like not okay. You have a great point here. I 100% agree
2
Reply
Copy link to post
She’s ugly ass fuck💀she’s bigger than nikocado avocado
Reply
Copy link to post
Boy shut the fuck up if u ain’t got nothing nice to say then fucken leave 🙄
Reply
Copy link to post
Shut yo grandma less ass up
Reply
Copy link to post
Honestly at this point just fucken get off the app and go spread your hatred somewhere else because there’s no point in being mean she’s just trying to post something and your coming at her bro like it’s not ok 😐
Reply
Copy link to post
Anyone that calls someone ugly is usually making themselves feel better 🤷‍♀️ there also usually uglier than that person that they called ugly like shut up and go bother somebody else
1
Reply
Copy link to post
That ain’t me and I’m just spitting facts💀
Reply
Copy link to post
Man stfu already like damn “just get off the app” you think ima listen too a little bitch?
Reply
Copy link to post
This ain’t no dhar man
Reply
Copy link to post
People like you are disrespectful asf and just because you said it ain’t you don’t mean shit I’m also spitting racks literally everyone that I’ve see that had called someone ugly is ugly themselves and you ain’t saying facts you being a ass everyone is different sizes dude🤦‍♀️ you didn’t even have to comment just scroll passed I’m sorry but like people like you are so rude and disrespectful like what I said in the first post if you don’t got something nice to say then don’t say it at all..
1
Reply
Copy link to post
Ngl bro I'mma be real with you, and I'm not trying to be rude, mean, or a hater. All the people that are saying "Oh your gorgeous" or "Your beautiful the way you are" and " don't listen to the haters" are bullshitting you man like all of them would rather kill them self's than to look like you and again I'm not trying to be mean I'm just telling the truth. You are pretty just try to loose weight and improve on your self (and before you try to call me Narcissistic look up the definition)
4
4
Copy link to post
dont speak for me bitch boy
1
Reply
Copy link to post
Fax
Reply
Copy link to post
SHUT. THE. FUCK. UP. Bro. Your daddy's sayin' some blah blah blah, no one fucking asks for your opinion, so SHUT. THE. FUCK. UP. You get no fucking bitches! And your parents don't fucking love you, and you don't take showers, you stupid ass bitch! Take a shower and they say something! You're mad fucking embarrassing! You're a disappointment to your family! You- you sound mad stupid right now, bro. Shut the fuck up, and then the person agreeing with you like, BITCH THAT'S NOT FUCKING CUTE!
Reply
Copy link to post
You're being honest for real, bro
Reply
Copy link to post
Bro, get off my free page. And everybody in the comments, guys I know you guys had enough bro. Stop fucking defending her. Bro, like bro she's about to burst bro. I think I'm about to have like, like hamburger buns and fucking like Twinkies flying out of her when she does bro. And it's all going to be you guys' fault bro. It's like a Chinese bomb car in like 1947 bro. Like bro, stop defending her. Please bro, like she's ugly as fuck. She's not pretty. Be frugal. Alright? Wake up.
3
2
Copy link to post
Nah I get she fat and all but bro you guys commenting on her family and shi which is low-key messed up she should probably loose weight tho it’s not good to be carrying all that fat around and she should probably also get of off this app and better her life
Reply
Copy link to post
You need to find a different word that isn't bro, because I like swear you said that about like 15 times in one sentence and We're not lying She is gorgeous. She's beautiful. You need to stop being an absolute twat Go get a life and fuck off Cuz bro You You're in the wrong not them
Reply
Copy link to post
Listen, not to be fatphobic or anything, but damn, you're fat as shit, bruh. Like, bruh. Like, bruh, yourself, bruh. You're fat to the point where it pisses me off, bruh. Like, bruh. I'm chubby, but you're fucking... just, just obese. And I'm not trying to say this in a rude way, but just... Go lose some weight, bruh. Like, what the fuck.
3
1
Copy link to post
WELL OBVIOUSLY YOU'RE FUCKING FEMINIST, FALL BACK! You're fucking embarrassing bro, you know how stupid you sound right now?
Reply
Copy link to post
So, um, I sent this to my girl and she's bi, so she told me to block you and like, ah, I guess that's a no. Yeah. Yeah. My girlfriend don't want to be a girlfriend. Fat ass bitch. Stop coming up on my 4U before I block you for real. Matter of fact, yeah, I'm finna block you. Fuck you.
3
Reply
Copy link to post
Built like a hole ass pekka