Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Joe Biden 273d
Joe Biden
42
9
Copy link to post
 
Cmoney
 
Kayla
 
Goose
 
Joe Biden
 
PieCream
 
Dean
 
Joe Biden
 
Dean
 
Joe Biden
 
George Baroud 273d
George Baroud
11
1
Copy link to post
 
Damien Perry
John 273d
John
6
2
Copy link to post
 
Tyler Harris
 
John
Yurrrrrrrr 273d
Yurrrrrrrr
3
Reply
Copy link to post
Haze Der 273d
Haze Der
2
5
Copy link to post
 
Jazzy
 
Saraiah
 
North Korea
 
Haze Der
 
Haze Der
 
Braelynn 272d
Braelynn
2
Reply
Copy link to post
Big Nig 267d
Big Nig
2
Reply
Copy link to post
Bgk 267d
Bgk
2
Reply
Copy link to post
Halinna Beck 273d
Halinna Beck
1
1
Copy link to post
 
Haze Der
LastOfADyingBreed
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Holy fuckin shit I’m 80 years old and I haven’t had an erection in 32 years. Thirty two fuckin years. Not even the hookers Donald hired for my party could get me as bricked up as you just did mami. Come thru to the Oval Office. I need to give you some sweet Biden lovin
42
9
Copy link to post
Joe
4
Reply
Copy link to post
Excuse me.
3
Reply
Copy link to post
Joe. What does this mean.
1
Reply
Copy link to post
I think you know little man, papa Joe is gon get dirty tonight
1
Reply
Copy link to post
i'm tired of your joe biden president fake ass bots on this app talking about like i haven't gotten an erection in 30 years come to the oval office honey come to the oval office and get you some viagra powered dick like no that's not how it's gonna work bro get off your app bro you're just some crazy ass bot that just says the most out-of-pocket shit and no one finds it funny
Reply
Copy link to post
Stop waffling shit man, you ain't funny.
Reply
Copy link to post
Oh no everyone run it’s dean, the hardest man in all of east London. Nothing but mad respect for dean I mean look at that physique. I’ve never met a man more built like Paul the alien than dean here. And I can’t forget about his favourite catchphrase. “Give me your shoes and I won’t wet ya” dean shut yo ass up. Go back to creeping on 14 year old girls in your Vauxhall corsa. English neek. Biden out
1
Reply
Copy link to post
well i'm not from london that's pretty clear like if you knew accents you'd clearly know i'm not from london secondly there's a reason you're not using your own voice you probably sound like mickey mouse me and i don't own a car so
Reply
Copy link to post
This guy.
1
Reply
Copy link to post
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
11
1
Copy link to post
Wtf
1
Reply
Copy link to post
Watchu y'all looking at DO 10 PUSHUPS RIGHT NOW
6
2
Copy link to post
Bro, you got that Edgar cut. Shut the fuck up.
1
Reply
Copy link to post
Seems like yo gotta problem with da shut yo dumb ass and get the fuck out of this app bitch
1
Reply
Copy link to post
Y’all all Weird as fuckkkkk😂😂😂
3
Reply
Copy link to post
and here's all these fat bitches saying oh but skinny girls don't have ass or tits bro shut up
2
5
Copy link to post
Bro shut the fuck up with your fat shaming ass like what the fuck is wrong with you get a life
Reply
Copy link to post
The fuck up dumb fashion people that's why you have a small dick you stupid bitch
Reply
Copy link to post
You’re British and you have a small dick. Pick a struggle already
Reply
Copy link to post
Hey, come on, let me prove that wrong. Come on!
Reply
Copy link to post
Now I can tell you're a fat bitch, you big blubberbell, you whale fuck.
Reply
Copy link to post
I do
2
Reply
Copy link to post
I don't want to feel my face. I want to feel that ass.
2
Reply
Copy link to post
What you doing all that ass double-cheeked up on Friday afternoon, yeah, I got a song for you
2
Reply
Copy link to post
I got something in my eye.
1
1
Copy link to post
No one laughed, that was not funny
4
Reply
Copy link to post
Yeah, see this right here, this is the one, we approve of the muscle mami
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app