Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Sѻɴɢ𓅇Drꫀᴀᴍᴇʀ
12
2
Copy link to post
 
Kimberly Campos
 
Lexi Delio
Bob Roberts 223d
Bob Roberts
6
Reply
Copy link to post
Yigigon 223d
Yigigon
5
1
Copy link to post
 
Lofi
Autumn 223d
Autumn
3
Reply
Copy link to post
Maddie 224d
Maddie
2
Reply
Copy link to post
Dinki 224d
Dinki
2
Reply
Copy link to post
PollyToecracker
2
1
Copy link to post
 
Kimberly Campos
Aj 214d
Aj
2
Reply
Copy link to post
Matchin Programs
1
1
Copy link to post
 
Selina
Hussain Murshed
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Let me tell you something Watch your leg on that pipe cuz it looks like there are no Definitely no foot pegs. Those are some fucking sandals. They look like flats. It looked like it will melt right through that shit I've seen this happen to plenty of girls at bike week Walking around looking like Fred Flintstone when their feet burn off better to be a driver than a rider and that's Spoken from a girl who rides bikes. So yeah, good luck with that
12
2
Copy link to post
Not to fucking much girl because I was drunk and I was Richie boo and I've never been on a bike before so and I don't think I'm asking you up I definitely can feel the heat of the pipe and was away from me so
8
Reply
Copy link to post
where were you when my dumb drunk girl friend wanted to ride the mini bike so we let her and she took it for a spin and came back with the WORST BURN ive ever seen up her entire leg from the exhaust pipe. it was there for months. it was BAD. luckily she was too drunk to feel it most of the time. it was gnarly tho it got infected and popped when we were hanging out
Reply
Copy link to post
watch your feet! this is sus from ohio!
6
Reply
Copy link to post
Now look at the amount of belly rubs you got from that chick for one ride, it's crazy bro.
5
1
Copy link to post
Step outside ur so out of touch💀
1
Reply
Copy link to post
Oh my god what that one girl said about the super dude careful and that shit happened to me fucking foot with a damn spaghetti and I am messing with you is retarded ridiculous yeah
3
Reply
Copy link to post
Girl you look so pretty
2
Reply
Copy link to post
I'm quiet because nobody cares.
2
Reply
Copy link to post
flies off cutely.
2
1
Copy link to post
Imagine
Reply
Copy link to post
But a short **** is a you like what you see, but she said it's not hung like a horse That's crazy. Well, you only be anything say anything the raping a horse though like bow you and your girl are goofy as hell Especially your girl. She really thought she was the hate bow. She really thought she was the next I spice it I'm buddy. She knows she attend big boots and busty plump, but she's flat chested everywhere bow She has no chest no, but that's crazy. Oh, you won't goofy as hell
2
Reply
Copy link to post
What we gone do? congratulate!? Now if u can drive one thas different story
1
1
Copy link to post
Naw but for real I’m happy I can drive my own .but you do you boo
Reply
Copy link to post
I'm gonna sacrifice to you.
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app