By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Follow

1-10 lmao or yes or f no

5
122
Embed post
Copy link to post
Audio
Text
Mia 86d
Mia
17
2
Embed post
Copy link to post
 
Mysterious Nigga
 
Janeth
Hervo 86d
Hervo
14
Reply
Embed post
Copy link to post
Mike 84d
Mike
6
Reply
Embed post
Copy link to post
Xt Swxgged 84d
Xt Swxgged
6
Reply
Embed post
Copy link to post
Mommy 83d
Mommy
5
Reply
Embed post
Copy link to post
Mina 86d
Mina
3
6
Embed post
Copy link to post
 
Tarrell Anderson
 
Vincent Hampton
 
Tarrell Anderson
 
Vincent Hampton
 
Plågoande
 
Janeth
 
Leesahmaheeh 86d
Leesahmaheeh
2
13
Embed post
Copy link to post
 
Ur Mom
 
Leesahmaheeh
 
Ur Mom
 
Ur Mom
 
Tarrell Anderson
 
Leesahmaheeh
 
Ur Mom
 
Ur Mom
 
Leesahmaheeh
 
Ur Mom
 
Hunnitroundz 86d
Hunnitroundz
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Cream 83d
Cream
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Pbswag 82d
Pbswag
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Hey rate me one through 10 now if if I was a father anime main character would you rock with me
5
122
Embed post
Copy link to post
Definitely not no anime character. I'll tell you that much. Probably something from Ed Ed and Eddie. That's them, that's, that's, I'll give you that. I'll give you that, but... I don't know about anime.
17
2
Embed post
Copy link to post
That's his niggaz that like, eh eh eh eh eh. Ha ha ha ha ha. facts are in it.
2
Reply
Embed post
Copy link to post
I mean maybe anime but not the main character.
2
Reply
Embed post
Copy link to post
What are you is not no anime main character what do you wanna know what your window US built like a petty Tyrannosaurus rex ***** you stupid as hell your neck long is hell yo *** built like a giraffe with a little bit of all timers you stupid as **** with your way
14
Reply
Embed post
Copy link to post
Hey, Nibbick will hold you if I see you more than once than you the main character, bro. I'm taking that anime off. You better be one of them side characters that I see for one episode and never again. Not just for one ******* scene, you gotta be a cut scene, bro. And like, Nibbick will hold you. This picture ugly as hell. like a bisexual scurro.
6
Reply
Embed post
Copy link to post
I need you clothes, your boots, and your motorcycle.
6
Reply
Embed post
Copy link to post
whatever daddy wants, daddy gets, whatever daddy wants, daddy gets
5
Reply
Embed post
Copy link to post
I feel like you would have a lot of attention to the first five episodes and then you just die... Ali Tragically.
3
6
Embed post
Copy link to post
I gotta die though, tragically? That's crazy. I can't go out with a bang.
Reply
Embed post
Copy link to post
not even gonna lie the tragic death would be the catalyst for the actual emcee like you know the call to action
1
Reply
Embed post
Copy link to post
Yeah, so I definitely agree with her tragic death. That would be me at the end of the anime because when I died there's no there's no more anime
Reply
Embed post
Copy link to post
I ain't gonna laugh. Anime bus go on. Like that kid, that kinda, like didn't like you in school. That's who we follow now.
Reply
Embed post
Copy link to post
Watch the microaggressions.
Reply
Embed post
Copy link to post
No, it's gonna keep going.
Reply
Embed post
Copy link to post
I mean you look cool so probably I don't know
2
13
Embed post
Copy link to post
Stop lying, Susie, that's disgusting!
3
Reply
Embed post
Copy link to post
He ugly shut up
Reply
Embed post
Copy link to post
Okay, if he ugly then you ugly.
Reply
Embed post
Copy link to post
And girl I know you ain't telling me to show up like girl look at you be stop for real girl I know way better than you. You and I said it and wait. And what you gonna do baddie? you
Reply
Embed post
Copy link to post
Thank you. See I got somebody sticking off me. First of all, I know I'm not ugly. That's first and foremost. Second of all, I feel like I give off main character energy. You feel me? I had all the powers. I'll just be that *****.
1
Reply
Embed post
Copy link to post
I said he isn't ugly use your ******* years you ******* dumb *****
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Girl, go talk to your mama like that, cuz I know you ain't talking. Now girl, I'll punch you in your face.
Reply
Embed post
Copy link to post
Stick with it boo. Yeah, you ain't gonna do nothing badie.
Reply
Embed post
Copy link to post
I don't go tomorrow stupid
1
Reply
Embed post
Copy link to post
Me neither, so come clap back cause you thought you ate. You just making a fool of yourself. Peace out for bro.
Reply
Embed post
Copy link to post
It depends on what show you in to be honest cuz if you in a ******* shonen show you gonna get your *** beat black characters never win in those shows Actually, you can't win in no show Maybe Hajime no Ippo cuz black ****** just naturally good at boxing. That's about all though
2
Reply
Embed post
Copy link to post
I think you're not opium.
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Delicacy Mary Carey Magi a little Lego dog yet Babaloo I took a little ugly
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Add comment
Follow Us
© Stereo, 2023
English
Get the full experience on the Stereo app
Open app