Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Stan 314d
Stan
26
5
Copy link to post
 
Riri
 
Mahkenzie
 
Juliet
 
Kayla
 
Sammy
 
Me 315d
Me
11
5
Copy link to post
 
Jacco
 
Ali
 
Krayvyn Moorehead
 
Frank Iero is Hot
 
Me
 
Deleted user 310d
Deleted user
4
1
Copy link to post
 
Amanda The Adventure
Emilio Salas 310d
Emilio Salas
4
Reply
Copy link to post
Yomomahoee 313d
Yomomahoee
3
Reply
Copy link to post
Ky 310d
Ky
3
Reply
Copy link to post
Sladeee 319d
Sladeee
1
1
Copy link to post
 
Chris Death Hasan
Alan Blackman 314d
Alan Blackman
1
Reply
Copy link to post
Camile Dedrick
1
Reply
Copy link to post
All 310d
All
1
Reply
Copy link to post
Add comment
I Lucy I mean you got some skinny jeans on shit is whack you got that fuck in the shirts night so I will see the shoes night that she was a pretty nice to what is what is up with your feet wide at a 90° angle right now what is going out what is up with your feet OK and Luke will look the fucking Boca the book it's awful oh my God and you smoking on a fucking vape bro this phase not hard like this phase not Hard
11
5
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Hey, um, if you're gonna, like, talk shit on random strangers, can you at least be funny? Like, that was such a waste of my time to listen to. Yeesh.
Reply
Copy link to post
I don't think the problem is the skinny jeans people can wear skinny jeans in the cart they just cannot do it like this they have to be emo or they look good with them
1
Reply
Copy link to post
Do you know if like if you're complaining on how this like, just wasted your such valuable time like you just don't have the time to be wasting then I think you're wasting more time by commenting on my post why would you come if you did you don't have any valuable time to waste of your time it does time is of the essence right now and you have no time to waste but you got time to comment on my post motherfucker
Reply
Copy link to post
My dude, my dude, my dude. Your barber did your ass dirty, yo, he did your ass dirty, bruh. Man, let me look at the fit, the fit. Nah, the fit looking alright. The fit looking good, actually. The fit looking pretty, pretty nice. No, but that barber, though. That ***** need to be killed.
4
Reply
Copy link to post
Bro looks like Vector from Despicable Me, but an Edgar version.
3
Reply
Copy link to post
I had to go let it sit in stuff but this Knigge look like he bought a steal the moon
3
Reply
Copy link to post
Vector, oh yeah!
1
1
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Whether you chose to do it, or whether your friends convinced you to, you're pathetic. That vape, it's not cool, it's not fun, or hurting yourself. I'm tired of you looking cool, looking like, oh, I'm gonna look badass to people online. No, you're fucking pathetic. And you know that too.
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app