Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Timmy Boy 410d
Timmy Boy
8
2
Copy link to post
 
Bailee
 
Sami Bo Bami
Soph 384d
Soph
2
Reply
Copy link to post
Emerson 410d
Emerson
1
1
Copy link to post
 
Ethan
Jasseh 410d
Jasseh
1
Reply
Copy link to post
Sperm Licker 410d
Sperm Licker
1
Reply
Copy link to post
Kiera 410d
Kiera
1
1
Copy link to post
 
Leah
Maymay 409d
Maymay
1
Reply
Copy link to post
McKenna 409d
McKenna
1
Reply
Copy link to post
Solar 410d
Solar
3
Copy link to post
 
Ethan
 
Solar
 
Ethan
 
Baryt 410d
Baryt
1
Copy link to post
 
Ethan
Add comment
No everybody asking like a rainy one out of 10 I just want to know what y'all think I look like like who do you think I look like someone said I look like an emo lesbian yeah bro I know I look gay but like bro
11
52
Copy link to post
Well guess what Ethan you don't fucking look like Marco, so shut the fuck up
8
2
Copy link to post
No because why are you coming after this man for you nothing wrong
Reply
Copy link to post
Oh because he did everything wrong
1
Reply
Copy link to post
Not gonna lie down Your profile and I thought you were a girl
2
Reply
Copy link to post
No, cuz I'm not even boutta lie to you. You look like Marco from the- from the fuck- bruh- from fucking Star vs. Evil or whatever.
1
1
Copy link to post
Nah bro, I might just like kill myself
Reply
Copy link to post
You look like any punch sexual ****** you know to
1
Reply
Copy link to post
You look like that gay kid from my school who think he the alpha leader.
1
Reply
Copy link to post
You look like a lesbian. A lesbian that owns a Jeep. You look like one of those lesbians that don't know they're lesbian yet. you know they're still trying to figure out who they are
1
1
Copy link to post
Wait, wait, wait. So that's a girl. I thought that was a guy.
Reply
Copy link to post
Look up V like the letter V from Devil May Cry 5 and and see how that get you
1
Reply
Copy link to post
You do look like an emo lesbian. I won hun- maybe not emo. But I used that filter in 2020. So a cringe lesbian. That.
1
Reply
Copy link to post
No hate, but is your voice aging faster than you? Like, I can only wish to have a deep voice. My voice is stuck this way and I'm about to turn into an adult. Help me.
3
Copy link to post
bro to be honest I don't even know what the fuck happened like I don't fucking know
1
Reply
Copy link to post
Well, at least be grateful you have a normal voice and don't have a toddler voice like I do. I have a feeling when I'm an adult, people's not gonna believe I'm an adult because my voice does not match! Why?
Reply
Copy link to post
honestly it's not that bad but I mean personally I wouldn't want that kind of voice but it's really not as bad as you're making it out to be.
Reply
Copy link to post
Alright, well for starters, your voice does not match you at all. Like, at all. Um, who do you look like? Honestly? I'm not
1
Copy link to post
Nah, most people are saying like that's not me but honestly I wouldn't want to look like that if my voice sounded like that. Like I wouldn't fake that but I'm gonna be honest my voice matches and it just doesn't match at all. than a whole song.
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app