Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Carti 236d
Carti
103
96
Copy link to post
 
Sarah Grabowski
 
Sunny
 
Haze Der
 
Warren Jones
 
Daevious
 
T L P
 
Sarah Grabowski
 
T L P
 
Sarah Grabowski
 
T L P
 
Cairo 227d
Cairo
53
35
Copy link to post
 
Aidan
 
Cairo
 
Toast
 
Cairo
 
Michael
 
Alex Vargas
 
Alex
 
Bogey
 
Darren
 
Cairo
 
Himbo 236d
Himbo
27
18
Copy link to post
 
Starbucks
 
Himbo
 
Starbucks
 
Megan Cossens
 
Jaydon M
 
Megan Cossens
 
Jaydon M
 
Megan Cossens
 
Miah
 
Saf W
 
Zee 234d
Zee
7
29
Copy link to post
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Zee
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Zee
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Zee
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Zee
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Zee
 
Jacob 218d
Jacob
4
Reply
Copy link to post
Aj 239d
Aj
3
1
Copy link to post
 
Scar
The real Nikki
3
Reply
Copy link to post
Harry 239d
Harry
2
2
Copy link to post
 
Scar
 
AnT
Landen 234d
Landen
2
1
Copy link to post
 
Lamelo Ball
Emmanuel Davis
2
Reply
Copy link to post
Add comment
I'm black I have jersey and I play soccer Yeah
103
96
Copy link to post
Perfect man right there I'm not gonna lie
21
Reply
Copy link to post
Sure, white boys on top on goal, white boy play football and baseball.
19
Reply
Copy link to post
Soccer. I play soccer. I play soccer. It's football.
17
Reply
Copy link to post
If you gunna talk. Talk normal😭
4
Reply
Copy link to post
Hey lil bruh, if you gon' talk, don't force your voice man, you sound stupid as hell.
14
Reply
Copy link to post
Bro plays soccer you really fuck wid dat ohhhhhh HELL NAH ********
7
Reply
Copy link to post
Fuckin love soccer boys
1
Reply
Copy link to post
Boy what the fuck holy shit man fuck all
2
Reply
Copy link to post
What😭
1
Reply
Copy link to post
See ya
2
Reply
Copy link to post
I was told this app was full of violence but nah u man all fucking simps get your racks up
53
35
Copy link to post
how you get joe biden voice
2
Reply
Copy link to post
Click the emoji button next to the send and select president or sutm
9
Reply
Copy link to post
How about you shut your bitch ass up? No one cares.
4
Reply
Copy link to post
And who the fuck asked for ur opinion?
17
Reply
Copy link to post
Life saver fr tyy
1
Reply
Copy link to post
W response
2
Reply
Copy link to post
Fr bro Fr
Reply
Copy link to post
Word 2 ma *****
4
Reply
Copy link to post
WEEE WEEE WEEE, SHUT THE FUCK UP!
4
Reply
Copy link to post
😂😂😂😂my g
1
Reply
Copy link to post
Oh my goodness, oh my goodness gracious, this shit got me right. I miss your cocoa butter kisses, hope you smile when you listen. Ain't no competition, just competing for attention and you're right. I'm not on no games, but baby I've been peeping and you ain't gonna say I'm right. Who been on your mind? Who take your time? Who you been vibing with and why can't you make you mine? Hey, stay safe though.
27
18
Copy link to post
she not fucking you lil bro
9
Reply
Copy link to post
Shut the fuck up, I ain't nobody talking to you, dumb bitch. It's a joke, stupid. Who you calling little bro? Fucking goofy ass little kid, bro.
5
Reply
Copy link to post
my fault big bro
2
Reply
Copy link to post
You sound good, I can't lie.
1
Reply
Copy link to post
Yeah, you sound hungry. I ain't gonna lie.
5
Reply
Copy link to post
Shut the fuck up
Reply
Copy link to post
Here's a honey bun. Oh, you want a cookie? No, fuck off my shit, bitch. You fat fucking bitch.
5
Reply
Copy link to post
okay
Reply
Copy link to post
Who the fuck, Chris?
Reply
Copy link to post
actually crying laughing i love this app
2
Reply
Copy link to post
Honestly, I don't even know how old you are, but you never told for me. Shit, hit me up.
7
29
Copy link to post
Pull your head out your ass, certified dreadhead. This is weak as fuck. Brandon Ocasio doing this weak ass shit. You look like an ostrich the way your head is in the ground. Pull yourself back up.
6
Reply
Copy link to post
*****, I don't even know who the fuck you is, but your name is Darren, bro. Ain't no way you black, and if you is, you a BITCH. Bro, I'm not finna argue with no ***** who don't even post his self. Ugly, hot, catfish-eyed *****, bruh. And to be honest with you, man, it don't even matter how weak that shit was. I'mma turn head, it's that easy. Shut yo bitch ass up.
3
Reply
Copy link to post
See I was playing with you but are you actually fucking where are you call me a bitch Niga you jack off the girls on stereo Malagueta as fuck I said go outside and get fucking job my Niga and I am black fuck is you talking about maybe you must be blind of shit probably makes sense cause you fucking jag off the girls like I said you and Jeckle so much see me your eyes are fucking dead now you fucking useless my Niga like goddamn pay your own bills bitch fuck is you talking about stop jacking off the girls a stereo and do something productive hope your grandma make the dishes or some shit Niga like you dumb shit
4
Reply
Copy link to post
Yo, bro, you might actually be a bitch considering how you took that shit to heart like one. *****, you sensitive as fuck, *****. You emotional as shit, *****. You soft. Baby ass, *****. And anyway, you calling me blind like I can see what the fuck you look like. I'm not finna base that shit off no avatar. That shit could be fake for all I know. *****, post your face where you talk shit about me.
Reply
Copy link to post
Oh I'm the one that's a good heart my Knigge I made a joke J OK E how to spell it out because you're retarded as shit quit crying like a bitch or cry to me in these commas complain and keep fucking shitting all over yourself because you fucking stupid fucking crying like a big ass baby in the corner my Niga man the fuck up grow some goddamn balls my Niga tiny ass dick this is tiny dick energy your fucking pussy get over it and get a life
2
Reply
Copy link to post
See *****, now you just sound retarded, like a dumbass dickhead who can't fucking read. First of all, my *****, you telling me I got a tiny dick? I ain't even a *****. Dumbass *****, I'm a stud. Get your bitch ass off my phone. I'm tired of your shit.
1
Reply
Copy link to post
Oh so you actually a bitch and you call me a bitch that's funny as fuck suck my dick hoe I don't give a fuck what you say to me now please arrange your mom or you can keep calling me all you want I'm gonna walk to the fucking sleep all Assisi insecure ass Niga with a big ass tooth gap and some toothpick ass Dresden you suck my dick hoe
3
Reply
Copy link to post
I ain't gonna fake it, bro. Now you really just sound like an insecure dumb asshole. What do I gotta be insecure for? I pull all the bitches I want. Like, look at my comment section on my page right now. It's bitches calling me fine. Fuck, I look like being insecure, bro. I'm sitting here laughing, not crying, *****. I'm laughing at how dumb you look and how dumb you sound right now, *****. Not finna be sad over a ***** who don't even post his face.
Reply
Copy link to post
Are you fucking dumb Nager you just confirm that she wants to kill you need fucking gratification from a bunch of weird ass girls on the Internet that's fucking sad you got no legs Mallory this is fucking terrible how are you fuck you were Sterba you this a goofy like my Niga install supposed to be cool you're so fucking goofy ass Niga and by the way I don't post my face because I don't fucking have to cause I'm like you I don't give a shit what people think about me you keep crying about all this all that like like I said suck my dick I don't give a shit
3
Reply
Copy link to post
See *****, now you just sound like a hatin' ass retard. R-E-T-A-R-D. Retard ass *****. First of all, I never said that I needed them to tell me I was fine. Who was really looking for gratification? I was telling you, I know I'm fine and so do other people. Like you, you get no play. *****, you one of them corny ass *****s who let the troll over the internet. Trying to make people feel bad. Cause they feel bad about they self. Insecure ass *****. No confidence having ass *****. Low self esteem having ass *****. I know I'm fine.
Reply
Copy link to post
dead homies lemme get between em cheeks
4
Reply
Copy link to post
If I guess your age you got to go on a date with me and that's a federal law so I'm a guess you 16 my
3
1
Copy link to post
Oh, no, no, no, no, no, no.
1
Reply
Copy link to post
Bro, you so pretty
3
Reply
Copy link to post
32
2
2
Copy link to post
Oh hell no online no not 32
2
Reply
Copy link to post
Feel like I know you
Reply
Copy link to post
Shit, I don't know how old you are, but what I do know is that you should hit my line right the fuck now, I can send you my snap, and we can talk more, that's what I do fucking know. I also do know you're fucking beautiful bro, the fit looks fire, your body looks fire, your face looks gorgeous, I like that phone case, I like them nails, hit me up for real.
2
1
Copy link to post
This is the president of the United States requesting you to shut the fuck up
1
Reply
Copy link to post
shit on my face mommy oh my god bro i would sell my baby cousin for a for a vial of her bath water bro
2
Reply
Copy link to post
Add comment