Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Gio 350d
Gio
5
2
Copy link to post
 
Liz
 
Richard Webber
Þþ 355d
Þþ
3
4
Copy link to post
 
Izza Ahmed
 
Zander Walter
 
Liz
 
Liz
 
Deleted user 351d
Deleted user
3
1
Copy link to post
 
Debra
Antwan 358d
Antwan
1
7
Copy link to post
 
KysYouUglyAssCunt
 
Landen
 
Damian Garcia
 
Evelynn
 
Evelynn
 
KysYouUglyAssCunt
 
KysYouUglyAssCunt
 
Elizabeth 350d
Elizabeth
1
1
Copy link to post
 
Unbanras
Carly 359d
Carly
Reply
Copy link to post
JAae 359d
JAae
3
Copy link to post
 
Carly
 
Daniel Cruz
 
Carly
 
Idk man 358d
Idk man
1
Copy link to post
 
Evelynn
Emi 358d
Emi
Reply
Copy link to post
Kady 354d
Kady
Reply
Copy link to post
Add comment
Yeah, same thing as a caption. I don't fucking know either bitch. I don't know if you pretty if you ugly I mean, I could say something about your eyes, but if they're covering up that to fuck you want me to say nice shirt
5
2
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Transcribing...
1
Reply
Copy link to post
I mean I don't know if I would call you pretty probably because you're wearing a whole face mask I don't I don't get the point of filters on this side if it's just covering 90% of your face I don't know, bruh.
3
4
Copy link to post
Transcribing...
2
Reply
Copy link to post
Transcribing...
1
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Um, crickets, because pretty wear. Girl, you have a whole picture on, we can't even see your face. Girl, you could be pretty without the filter.
3
1
Copy link to post
I keep seeing you.
Reply
Copy link to post
It's been a rape you a
1
7
Copy link to post
But you really need to get on this app to be telling girls that you're gonna rape them. Like what the fuck is wrong with you? Do you really have nothing better to do? Like honestly, you should just go fucking kill yourself. This is where you pull no bitches.
1
Reply
Copy link to post
Transcribing...
1
Reply
Copy link to post
You best shut up, bitch, before I come rape you.
Reply
Copy link to post
Shut up you sound 12 literally quieter nobody wants to hear you
Reply
Copy link to post
You must think you're really cool for that, huh? You must've liked your own comment too, huh?
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
Also I meant to put like Wickersham Yup it's like that I don't know but yeah
Reply
Copy link to post
oh my god you're so pretty like i need to be weird but like you're so pretty like girl girl you're so pretty i can't be right now i started too much but yeah you're so pretty i look up a drama like i like the cheetah the cheetah-licious stuff yes I love the key to that.
3
Copy link to post
Thank you but like look at you though you're so pretty and you're gorgeous bro like We should like get to know each other like snap basically like
Reply
Copy link to post
Please just tell me the truth and stop lying
1
Reply
Copy link to post
OK
Reply
Copy link to post
I didn't know people so used that filter. And I haven't seen that footage since like 2016, right? with around that time.
1
Copy link to post
Oh no girl more like 2019 or 2018 oh thing that was around it's good that I 16 I might be wrong so correct me if I'm mistaken
Reply
Copy link to post
I'm not gonna hate but in sixth grade I used that filter like non-fucking stop and I fucking hate that filter now like you're pretty but like a filter that I felt your fucking hogs meber
Reply
Copy link to post
Yo, you're fucking gorgeous. We're not bad.
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app