Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Skylar 334d
Skylar
6
11
Copy link to post
 
Glizzy Lu
 
Lilly
 
Drea
 
Becca De La rosa
 
Chase
 
Skylar
 
Chase
 
Boo
 
Boo
 
Skylar
 
IFlaks 327d
IFlaks
5
2
Copy link to post
 
Shaade R
 
IFlaks
Emma 331d
Emma
2
3
Copy link to post
 
Zay
 
Tiny
 
Drudy
 
Kellllllyyyyyyyy
2
1
Copy link to post
 
Zay
Jordan 328d
Jordan
2
Reply
Copy link to post
Kenberly Jones
2
Reply
Copy link to post
Diane 326d
Diane
2
Reply
Copy link to post
Danika 332d
Danika
1
Reply
Copy link to post
Aj Mcalister 332d
Aj Mcalister
1
Reply
Copy link to post
Add comment
I wear a size 17 so I wouldn't be able to wear those shoes and even if I custom-made them they probably be like 800 so I can't relate
6
11
Copy link to post
Transcribing...
3
Reply
Copy link to post
Bye! You have clown feet! I'm sorry man!
3
Reply
Copy link to post
Transcribing...
1
Reply
Copy link to post
Damn bro, you must be built like a yeti the fuck, you must be built like fuckin' Bigfoot the fuck, like bro, bro, bro, side 17 is wild.
2
Reply
Copy link to post
Um, is that, is that, is that stereotype? If the shoes, if your feet big, you know, is it, is it that big? Is it big? Is it big?
2
Reply
Copy link to post
All right buddy I'm gonna give them not gonna give you the answer that you're a wild for even asking that question get out of here
2
Reply
Copy link to post
I'm so sorry.
2
Reply
Copy link to post
Bro you got some clown feet
1
Reply
Copy link to post
Potion OK what size socks you were like just get like another pair socks and he's like he's like that she just be like fit into your food relate yeah do you gotta get some custom socks like I wanna quite a dick that's a question I got to see you
1
Reply
Copy link to post
I just buy normal socks they just fit I don't know custom socks is crazy that's crazy I just wanna know what sucks
1
Reply
Copy link to post
um i would rather i would rather take a seven inch in my ass
5
2
Copy link to post
Gay ass *****.
1
Reply
Copy link to post
Nah, I just think you're jealous that I can go up more dig than you can.
1
Reply
Copy link to post
People on this app are so slow, cause tell me what I was like when I was a person. Well I don't wear neither of those sizes. It's not those sizes, it's how many pairs of shoes would you have. I'd rather have 23 Jordans.
2
3
Copy link to post
He said it because Nike and Jordan don't make size 17 like you can't they don't exist
Reply
Copy link to post
Transcribing...
Reply
Copy link to post
You missed the fucking joke! Oh my god!
Reply
Copy link to post
I don't know y'all are, I don't know y'all not talking about some fucking shoe size. They fucking talking about some how many fucking parents of fucking shoes y'all fucking rather have, bro. Be so fucking thorough. But I take the joints, because... Oh shit, fine. But actually, they find two of the like... I just take the choice.
2
1
Copy link to post
They saying that cause they feed too big so I start seen enough don't exist in Nike and Jordan bro
Reply
Copy link to post
Okay, look obvious answer everybody knows whatever pick the other is just dumb I'm going to enjoy this and the reason for that is because all your fits are gonna be tougher I imagine putting on a hard fit and then ****** say you got on some Air Max. Like, oh my god, that's it, it's real.
2
Reply
Copy link to post
I don't know if Jordan's are more expensive than Nike sort of I don't know if they look better But I'm gonna pick the 34 Nike shoes because Nike Air forces I would get every color possible and then go on from there Also There's more shoes. Like what are you saying bro?
2
Reply
Copy link to post
I rather have... shut up you stupid birds those are my birds. I rather have 34 Nikes!
1
Reply
Copy link to post
County toilet. Give your rates.
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app