Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Madison 298d
Madison
5
Reply
Copy link to post
Seth 298d
Seth
4
11
Copy link to post
 
Scout
 
Grace Badwat
 
FatDaddySon
 
Scout
 
YungDemon
 
Chris Aguirre
 
Kaayla
 
Lola
 
Chris Aguirre
 
Eden Solis
 
Dɾҽαɱყ 298d
Dɾҽαɱყ
2
3
Copy link to post
 
Chris Aguirre
 
Kaayla
 
Chris Aguirre
 
Eliaaa 290d
Eliaaa
2
Reply
Copy link to post
Keith 290d
Keith
2
Reply
Copy link to post
Issac 290d
Issac
2
Reply
Copy link to post
Papi 290d
Papi
2
Reply
Copy link to post
Fargo 290d
Fargo
2
Reply
Copy link to post
Elijah Ramer 290d
Elijah Ramer
2
Reply
Copy link to post
Ruthiee 289d
Ruthiee
2
Reply
Copy link to post
Add comment
Oh no, oh no, I won't let you go
5
Reply
Copy link to post
You know yeah I was gonna say the N-word in this but then I was like damn that's fucking racist and I shouldn't say that I am white and white male so I definitely shouldn't say that I'll get like fucking canceled or some shit but yeah yeah they've been going good I did an all nighter last night so I'm tired of shit probably pass out in like an hour so yeah that's all right Sia
4
11
Copy link to post
You’d be surprised the amount of straights saying ****** and the amount of whites saying the n word 💀 this app ain’t gonna cancel you for shit.
1
Reply
Copy link to post
For always nobody gonna talk about how scratchy your voice is
5
Reply
Copy link to post
Because he thinks talking like this makes him so much cooler than all the other people who don't like to over exacerbate their vocal chords because it's fucking weird bro to talk like a normal human BOOS Ssshh Ssshh Ssshh Ssshh Ssshh Ssshh Ssshh
5
Reply
Copy link to post
Or that’s just his voice 💀
Reply
Copy link to post
Bro sounds like pop rocks
1
Reply
Copy link to post
Uh, we're not gonna talk about how scratchy his voice is. Like shut the fuck up ugly ass little gogsy purple head of that boy. I got no stupid ass to fuck up like... Oh my god. Hostarded, hostage- Never mind, you have a very nice day. You nice lady, you're a very nice lady. I hope you know that. You're such a very, very, very nice lady. You're so nice. You have a great f- Like that!
1
Reply
Copy link to post
um well yeah you shouldn't say that because how raspy your voice is is really giving female like you thought that was sexy like speak up speak up please your ear is so cringy you yeah you shouldn't say anything at all just makes me want to puke you
Reply
Copy link to post
i see some character development here i'm so proud of you
Reply
Copy link to post
Element is crazy. I don't know if you're talking to me or her cuz you didn't add anybody But bro, you sound like you trying to be in an anime character development is insane
Reply
Copy link to post
Right, what's up my guy? Bro, that's how you sound like right now, alright? Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Reply
Copy link to post
Hey what's up being read much love to you
2
3
Copy link to post
Y'all seen you before bro, I be roast you in your videos but you sound fine as hell. Oh my.
1
Reply
Copy link to post
okay really how old are you cuz you sound like you're 10 shouldn't you be in bed right now like wow you I feel like you your phone should be on a dresser right now you
1
Reply
Copy link to post
Oh my god, just leave me alone and let me do my own thing, bro. You gotta come for me! LEAVE ME THE HELL ALONE! Kayla... One... Bitch... Dude... Can't do that, dude. It's not cool. It's not cool, dude. Stop it, dude. You're icing my game, dude. Stop... Dude.
1
Reply
Copy link to post
Ewww, stop looking at me! Ewww! Woohoo!
2
Reply
Copy link to post
I'm doing good. I'm doing good. How are you?
2
Reply
Copy link to post
Thank you for sunshine, thank you for rain, thank you for joy, thank you for pain. It's a beautiful day, it's a beautiful day, hey. I'm the president of Joe Biden, just remember that.
2
Reply
Copy link to post
Thank you for sunshine, thank you for rain, thank you for joy, thank you for pain.
2
Reply
Copy link to post
Well I was doing just fine until I seen your little adfreak ass. What are you doing out of the Oopa Loopa clan? Didn't I tell you to stay your ass up in Africa? You over here messing with me, the President of the United States of Ukraine. Come on now, do you really need a stimulus check? Do you want snap benefits? You better lose that voice Or I'm gonna slap it out of you oopaloo-paloo-looking ass little ass *****.
2
Reply
Copy link to post
Yo chill, my girl's on the side.
2
Reply
Copy link to post
Ay man, I'm about to get real racist. Why the fuck is there a jiggaboo right here? Come on now.
2
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

MarsTheBlack
MarsTheBlack

Play games? Come through to the STEREO ARCADE! #STEREOARCADE #MarsTheBlack

2,172
2,172
34
Rose J
Rose J

Whats for dinner?

3,699
3,699
62
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪
ㄩ卩Ꮆ尺卂ᗪ乇 卄乇乇爪

Let me in my phone died🤣🤣🤣

8,376
8,376
144
Ms Ten Mo Dayz
Ms Ten Mo Dayz

Follow me on tiktok

1,395
1,395
39
Intuitivewomb
Intuitivewomb

Would You Put Stereo On Your Resume?😱✅ #humor #career#fyp#Stereo

633
633
24
Ben
Ben

How old i look

3,367
3,367
125
Twangyi Of Twisted Tuesdays
Twangyi Of Twisted Tuesdays

✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂credit:fukay1070/ prikollman #FYP #KG #SFX #comedic #subway #transit #comedy #disguise #Kuntgang ✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂 ✨👀🥸👒✨😂

3,611
3,611
89
Pineapple Dela Pimpin
Pineapple Dela Pimpin

GOT MY ACCOUNT BACK!! Come celebrate with ya favorite piece of fruit!!

304
304
13
Pan Dulce
Pan Dulce

Tattoos! Question for the guys!

86
86
36
Jose Da'Hype
Jose Da'Hype

The dog was a paid actor.

1,044
1,044
55
Ɱհ DꮧꮑꮆᎶꮧᏝꮧꮑꮆ
Ɱհ DꮧꮑꮆᎶꮧᏝꮧꮑꮆ

Rate the fit lmk #DangGaLang

5,853
5,853
161
BiG ZOMBiE ll
BiG ZOMBiE ll

🔞🐍💸 HOOD 📺 RATE HER📈📉 #SnakeBae #Zombieradio #StereoAfterDark #StereoUncut

336
336
80
Queen Donatella
Queen Donatella

Talk Yo SH!T Samsung Users🗣Debate OVER! #DMZ #Stereo

1,036
1,036
69
Jose Da'Hype
Jose Da'Hype

Who's dog is this!

277
277
39
MarsTheBlack
MarsTheBlack

#DarkerThanBlack #MarsTheBlack

2,285
2,285
37
And Another Thing With Dave
And Another Thing With Dave

What are your favorite documentaries?

140
140
80
Melanin Seduction
Melanin Seduction

Ladies!! Where you at?! #TagALady #CelebrateWomen #BingeAndRewind

398
398
30
Jose Da'Hype
Jose Da'Hype

A little throw back to Sept2020 getting my feet wet as a content creator, making that shmonee. #JoseDaHype #TheGoldenMicAwards #Stereo101 #StereoContentCreator #TheContentAuditor @smileybridge

1,694
1,694
67

Song of the Day: Dance Monkey! What songs make you get up and dance? #autumn88 #spotifyplaylist #songoftheday #music #dance

510
510
23
Qᑌᗴᗴᑎ ᗪᎥᗩᗰᗝᑎᗪ ᑭᗴᖇᗴ乙
Qᑌᗴᗴᑎ ᗪᎥᗩᗰᗝᑎᗪ ᑭᗴᖇᗴ乙

#july22 #DiamondP #StereoBattleRoyale #fyp

3,176
3,176
64
Nicolaaaa
Nicolaaaa

What is the funniest chat up line you have ever heard? 😭🤣🤣🤣

1,244
1,244
50
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app