Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Diza
Follow
551
263
Share
Copy link to post
Audio
Text
Dallas 295d
Dallas
34
18
Copy link to post
 
Wsg
 
Dallas
 
Eldanny
 
Javen Butler
 
Pierson Japp
 
Rahel
 
Dallas
 
Rahel
 
Nahz
 
Lauana Alves
 
Wayne 299d
Wayne
18
7
Copy link to post
 
Mari
 
Wayne
 
Diza
 
Shyanne
 
Layyyyy
 
Evelyn Rodríguez
 
Wayne
 
Davyon Grice 294d
Davyon Grice
14
14
Copy link to post
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Davyon Grice
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Davyon Grice
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Davyon Grice
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Davyon Grice
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Davyon Grice
 
Baylee 292d
Baylee
10
2
Copy link to post
 
Diza
 
Baylee
Physicianbizarre
4
Reply
Copy link to post
Payten 292d
Payten
4
Reply
Copy link to post
Physicianbizarre
3
Reply
Copy link to post
Physicianbizarre
3
Reply
Copy link to post
Mikeyla 292d
Mikeyla
2
Reply
Copy link to post
Cris 295d
Cris
1
Reply
Copy link to post
Add comment
I need you to squeeze me with your thighs. Squeeze my head. Choke me out. Put me in the headlock. Or a leglock, whatever it's called. Do it.
34
18
Copy link to post
I better not catch you in my comment section anymore little bro if I do it's gonna be game over for you
10
Reply
Copy link to post
There you go.
2
Reply
Copy link to post
I am not a ***** with the foot she found a pop your head out with that fucking ties my boy
3
Reply
Copy link to post
She like 14-15 my boy 💀🙏
5
Reply
Copy link to post
Man you gotta calm down like she's 15
5
Reply
Copy link to post
She's like, bro, she's like five, maybe six, you know? just going into the third or fourth grade.
1
Reply
Copy link to post
WOAHHH, NAH SHE MY WIFE FR THO
1
Reply
Copy link to post
Well, now you better catch the case.
2
Reply
Copy link to post
That is a child
7
Reply
Copy link to post
Best comment
2
Reply
Copy link to post
I'm a keep it short and simple I'm not gonna lie
18
7
Copy link to post
Damn u gonna let the music do the talkin🧍🏾‍♂️
3
Reply
Copy link to post
Damn you gonna dig around instead of setting the fuck up?
1
Reply
Copy link to post
OK that was that was 20,000 posted
1
Reply
Copy link to post
why r you forcing your voice 😭😭
Reply
Copy link to post
Well that's exactly what the fuck I'm talking about.
Reply
Copy link to post
I could do what the song says to u all night
Reply
Copy link to post
Are you talking to me or her? Because you're gonna have to clarify that.
Reply
Copy link to post
Oh my goodness, you got that small GYAT! My god, that in-growing GYAT! I GOT to see more!
14
14
Copy link to post
Diggers just be saying shit without knowing what the fuck in the smog yeah bro I got is already big Niga that I sent a small take the fuck
9
Reply
Copy link to post
***** i’m saying ha ass is small but got shape 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️
1
Reply
Copy link to post
Oh you dumb ass Niga that's a normal ass every ass head shaped dummy otherwise you're fucking cartoon character or are you a box
7
Reply
Copy link to post
***** stfu u sound mad annoying, getting mad over my dumbass joke💀
Reply
Copy link to post
Oh yo artistic ass bro who is mad when I get my my boys were the same tone US as fuck and Sivan and coping over there they're so stupid ass joke no guidance asked my bro she was ass you're not fucking funny like he's really not a difficult like quit crying
3
Reply
Copy link to post
u talk to much ngl
Reply
Copy link to post
I really don't. She was only a paragraph long. You just too fucking retarded to know and I ain't going cat. You're just stupid.
Reply
Copy link to post
u must want her
Reply
Copy link to post
Yo ass fucking schizophrenic who the hell is her
1
Reply
Copy link to post
u meat riding me cs of a joke i made abt the girl in the vid, & u won’t hop off
Reply
Copy link to post
Some of y'all are like 19 saying like some crazy stuff. Like, that's weird. She's 15. Please stop. Thank you. That's so weird, Mike. Please stop.
10
2
Copy link to post
Thank u so much girl some of these men mad scary 😟
4
Reply
Copy link to post
I didn't say you but like it's kind of weird that y'all are really taking sexual stuff till like a 15-year-old when the agent consent is 17 I think it's kinda weird but it's whatever
Reply
Copy link to post
She got the Moto comeback leg, she jump on your neck, she gonna do that. She gonna spin you around and throw you.
4
Reply
Copy link to post
I like how it's just like all boys commenting and like no girls
4
Reply
Copy link to post
She never is the blade they all my God you can see the cast on her legs bro
3
Reply
Copy link to post
Bro also Thomas was she when he won't be between bro she do that she gonna snap your neck buddy
3
Reply
Copy link to post
I might really gain a bit of integrity. I was late when I was looking at extra gobbler shoes. I'm gonna
2
Reply
Copy link to post
don't see ro say
1
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app