Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Kyiofficia𖤐
3
Reply
Copy link to post
Lillyan Booker
4
Copy link to post
 
Shawn
 
Lillyan Booker
 
Shawn
 
T⃤S⃤K⃤ Darren
 
Bentley Koch 430d
Bentley Koch
Reply
Copy link to post
Brii Beann 425d
Brii Beann
2
Copy link to post
 
Shawn
 
Brii Beann
Sped-Slayer 425d
Sped-Slayer
Reply
Copy link to post
Call me big Daddy
Reply
Copy link to post
Shawn 425d
Shawn
Reply
Copy link to post
Maxda Playa 421d
Maxda Playa
Reply
Copy link to post
Melx 421d
Melx
Reply
Copy link to post
Abii 421d
Abii
Reply
Copy link to post
Add comment
Listen, it's a mindset. I guess like well sometimes not my separate is most of my set y'all think I ugly y'all not Ugly it's just a mindset but some young is ugly bro like some young is It's kind of my sense kind of not my say, you know, I'm not ugly about call myself early for views I had to go and say, I don't have shit to do with you.
3
Reply
Copy link to post
Would you genuinely call yourself ugly like that's a serious question like do you think you're ugly because why are you asking us
4
Copy link to post
Yes I do think I'm ugly yes I do
Reply
Copy link to post
Then why ask others like you already know it so don't ask others what the fuck
Reply
Copy link to post
I'm just axing others cause that and just wanna know if y'all aren't you want to know if you guys think I'm ugly later
Reply
Copy link to post
Goddamn nugget it's not that deep is yes or no do you think I'm ugly just say yes or fucking no Jesus Christ
1
Reply
Copy link to post
I mean I'm a guy so I can't really say that but like you're not bad
Reply
Copy link to post
No.
2
Copy link to post
Thank you thank you so much
1
Reply
Copy link to post
You're welcome.
Reply
Copy link to post
Yeah, you're ugly.
Reply
Copy link to post
You just look like a little boy
Reply
Copy link to post
I'm only 16
Reply
Copy link to post
No you look great I mean father girl A kidnapping a rape you bro
Reply
Copy link to post
That's a bro. You asked? I'm gonna tell you right now, yes.
Reply
Copy link to post
Bro I can barely see your face took my am I ugly Niga what
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app