Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Gabriele 312d
Gabriele
2
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
Ectobussy 312d
Ectobussy
2
5
Copy link to post
 
Kevan Reece
 
Ectobussy
 
Kevan Reece
 
Ectobussy
 
Kevan Reece
 
Laavonn official
1
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
Auntie Social 319d
Auntie Social
1
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
ArabHoe 316d
ArabHoe
1
4
Copy link to post
 
ArabHoe
 
Kevan Reece
 
ArabHoe
 
Kevan Reece
 
Vinnthestepper
1
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
Westonn 312d
Westonn
1
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
Tay 312d
Tay
1
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
Hobbit 312d
Hobbit
1
1
Copy link to post
 
Kevan Reece
Honeybaccwood 304d
Honeybaccwood
1
3
Copy link to post
 
Kevan Reece
 
Honeybaccwood
 
Kevan Reece
 
Add comment
Don't know like the stereo app shit is fucking weird there's a bunch of weird ass lame ass motherfuckers on here and 98% of them is man made actually 99% of them as men y'all make men look bad yeah come on here you ain't got nothing going for yourself and you just does not even trolling you're just weird like there's a difference between trolling and being a fucking weirdo and I'm a tell you all this guy got to stop with these fucking suspect ass comments and I'll me suspect in a sense of saying pause I just mean some lame shit because I'm telling you yeah I would never do none of this in real life this is wireless Internet shit is fucking bogus associations bogus like I would real life get fucking murdered like killed out here like that's why you're at home playing video games sitting behind a fucking phone saying weird ass shit because there's real Knigge's out here that will really step on you I need it I was like Show me I would realize help me spit in your face just to see if you really like that like oh I gotta dig his fucking lame duck like straight up and down I got Lucas is lame bro this shit is fucking blowing my like this shit is crazy how much fucking weird Lane knickers are on this app like I don't get you don't got no motion for real I'm able to get in the pussy cause I clearly know y'all can your pussy act like the way I do so what the fuck is your name is on bro like John do you know what I've got time about to shut the fuck up because I got time for it
14
29
Copy link to post
Pad
2
1
Copy link to post
That's exactly what I be talking about dick eaters like you bro God damn
1
Reply
Copy link to post
I mean everything you said is facts but at the same time it's like it's really not even that deep, bro Like, I think this is gonna say what they gonna say, bro Like damn Kevin Reese, bro, like damn bro you good bro imma do that
2
5
Copy link to post
Do you write bro it ain't that deep today but I must say what the fuck I wanna say to Negas so guess what was the Lakers come out here that weird shit addressing me when I'm addressing them I was able to the fuck I want I'm gonna tell him to go suck my dick go burn in hell outside for CIGNA google fuck his mother I don't give a fuck Knigge I'm a speak my mind when sneakers come out here with weird shit addressing me so that's where I'm at with it what you mean it ain't that deep it ain't that deep but I'm gonna make it a deep the fuck
1
Reply
Copy link to post
Whoa, Kevin, relax. I was just agreeing with you, babe. Like, huh? Like, eh. Like... Mm-mm. And that's fair, but wouldn't you just be contributing to the weirdness by acting tough on......stereo? I mean... You really just gotta think about it. Of course, I... I see how I smack the shit out of *****. Because I would. But like, what's the point? Can't we all just get along?
1
Reply
Copy link to post
Nobody is acting weird Brody if you knew me you go to my page I keep the same energy 24 seven 365 Wish you the best and now we all can't get along that's bullshit let it happen
Reply
Copy link to post
Uh, okay, I guess. Good luck with that big bird.
1
Reply
Copy link to post
I don't even know why you said Big Bird, but that was funny. I don't even know what that means, but you got a chuckle out of me. That's for damn sure. That was funny.
1
Reply
Copy link to post
Really agree with this because like motherfuckers for real be taking a day gangster and shit it's so they finally go outside once and they get they are stepped on me they ain't not like that
1
1
Copy link to post
Bro my bro woman
1
Reply
Copy link to post
I mean, I appreciate you saying it's 99% men cause it's a lot of men, but it's... I mean, there's a lot of awful little ladies on here too. It's just a fucking cesspool.
1
1
Copy link to post
Yeah auntie This is sad like people come over here just make weird comments and sounds like maybe go get a life I want the fuck is wrong with you
Reply
Copy link to post
I'm gonna lie to me within like 20 minutes I realise hold down bad and lacking in pussy everyone is on this app lie and say that I got bitches myself bro but least I have integrity these men are here begging for it bro he's still don't get mad
1
4
Copy link to post
These matters so desperate I swear down halfway different profiles I swear down while since I've seen the same guy postcode 14 rows post 13-year-old I like eating all the same time that that's a concerning things by zero
1
Reply
Copy link to post
No real talk Negas is down bad on this app she's weird as fuck bro I don't even look up
Reply
Copy link to post
Brawl wondered said they wanna trends dude bro I told him that I was transacted light come on in the mirror and I told him you're the guys friends and like you are so smart bro what the fuck
1
Reply
Copy link to post
Yeah, brother, internet's a weird place, especially stereo. I promise.
Reply
Copy link to post
Everybody on this app is just wow got a new filter
1
1
Copy link to post
Bro I don't even be the filter aspect is is motherfuckers be on some weirdo shit man there's like this dude underneath Gabriel like come on man
Reply
Copy link to post
I think anything online is the land of weirdos TikTok Twitter Instagram if people can get online and do things they would not do in person is the land of weirdos
1
1
Copy link to post
Steph this is spot on if you're not gonna do it in person there you go you are a fucking weirdo if you don't do it in person don't keep that energy to talk are you talk or you doing some just put on from the Internet you are a fucking weirdo thank you sir
Reply
Copy link to post
Here's the result. I agree.
1
1
Copy link to post
Thank you for agreeing.
Reply
Copy link to post
MMMMMMMMMM
1
1
Copy link to post
Prime example of a weird ass Nager right here this is Zack and I'm talking about is exactly what I'm talking about bro
Reply
Copy link to post
I'm definitely a bunch of weirdos and I feel like it's been really dead lately to be honest
1
3
Copy link to post
Yeah the more people get on this app the less I want to use and I can't even lie to you she's getting lame as fuck
1
Reply
Copy link to post
I feel like I was really ruin the Nate is the fucking 12-year-old and nine-year-old trolls on his bitch
1
Reply
Copy link to post
No you right you right about that let me take control into a whole new realm this is lame for real but I got a new 12 Lenine it makes sense
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Kevan Reece
Kevan Reece

How old is too old to be your significant other? #relationships

25
25
Kevan Reece
Kevan Reece

Jayson Tatum smh #sports

32
32
2
Kevan Reece
Kevan Reece

Eating tortilla chips without salsa or guac .... Just plain #food #culture

23
23
Kevan Reece
Kevan Reece

Rick Ruben has finessed everyone #music #culture

31
31
1
Kevan Reece
Kevan Reece

Spell check be saving me #education #technology

27
27
Kevan Reece
Kevan Reece

Why are you at the gym #health

17
17
Kevan Reece
Kevan Reece

Sports betting turning into a game of spades #sports

13
13
Kevan Reece
Kevan Reece

Adult chicken nuggets #food

23
23
5
Kevan Reece
Kevan Reece

Whats the last bootleg movie you saw?! #moviesvtb

12
12
Kevan Reece
Kevan Reece

Weekend warriors #culture #ventsession

7
7
Kevan Reece
Kevan Reece

Canelo is in the cartel #politics #sports

24
24
1
Kevan Reece
Kevan Reece

Are you sneaking snacks into the movies? #moviestv

30
30
8
Kevan Reece
Kevan Reece

Why do yall wear DIRTY all white airforce ones?!?! #culture #fashion

14
14
Kevan Reece
Kevan Reece

Why do ppl turn muslim when they go to jail #religion #culture

83
83
8
Kevan Reece
Kevan Reece

Stop hating just support #ventsession

14
14
Kevan Reece
Kevan Reece

Denver lowers speed limit #culture

9
9
Kevan Reece
Kevan Reece

Life hack, Money glitch #news #culture

9
9
Kevan Reece
Kevan Reece

Americans... is it time to move elsewhere? #culture #politics

329
329
36
Kevan Reece
Kevan Reece

Dancing in the club is weird now #culture #ventsession

22
22
4
Kevan Reece
Kevan Reece

Dillion Brooks talked his way out of his job #sports #culture

47
47
10
Kevan Reece
Kevan Reece

Standards are wild today #relationships

28
28
9
Kevan Reece
Kevan Reece

If you get caught watching porn wwyd #culture #realtalk

54
54
8
Kevan Reece
Kevan Reece

You ever been so hungry nothing sounds good #food

37
37
7
Kevan Reece
Kevan Reece

Single doesnt mean you celibate #ventsession #relationships

22
22
2
Kevan Reece
Kevan Reece

Boxing vs mma #sports #culture

39
39
4
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app