Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Liooo 461d
Liooo
3
Reply
Copy link to post
Loreya 460d
Loreya
3
1
Copy link to post
 
Pablo Escobar
Kels 459d
Kels
2
Reply
Copy link to post
Dishwasher 467d
Dishwasher
1
Reply
Copy link to post
Sukk yuh muma 459d
Sukk yuh muma
1
Reply
Copy link to post
Tyreek 458d
Tyreek
1
Reply
Copy link to post
Kyiofficia𖤐
Reply
Copy link to post
Josiah Stoney 461d
Josiah Stoney
Reply
Copy link to post
Meekal 460d
Meekal
Reply
Copy link to post
Add comment
I'm gonna be super honest like I is your boy or a girl because if you were boys yeah you were gay shit cause obviously but like if your girl was being bi or something I don't know
3
Reply
Copy link to post
Charming munching trying to sing Tom chipmunk temperature in Tonga meet your motherfucking Batman
3
1
Copy link to post
Yo, shorty, you good? Uh... Uh... Uh... Uh... Uh... Buh!
Reply
Copy link to post
Are you make up because I can spend hours doing you
2
Reply
Copy link to post
I ain't even gonna lie you kind of do but it's alright
1
Reply
Copy link to post
Yeah, y'all. You look gay, shit. I ain't gonna cab you like a **** in training.
1
Reply
Copy link to post
Yeah, you're a c**k. B**ch. Bye bye y'all, it's my autistic cousin.
1
Reply
Copy link to post
Uh, no. But you do have to kiss the bulldozer.
Reply
Copy link to post
as fuck.
Reply
Copy link to post
I feel the same sance ye meh honestly, guess how, ye meh honestly, guess how, ye meh honestly, guess how, Your fuck
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app