Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Berrypie 436d
Berrypie
6
Reply
Copy link to post
Deleted user 436d
Deleted user
4
12
Copy link to post
 
Ok
 
Mel
 
Deleted user
 
Mel
 
Deleted user
 
Mel
 
Mel
 
Deleted user
 
Deleted user
 
Deleted user
 
Bigpimpmama 436d
Bigpimpmama
3
2
Copy link to post
 
Mel
 
Beat
Katttieee 436d
Katttieee
1
Reply
Copy link to post
Zolina 435d
Zolina
1
Reply
Copy link to post
Lionel 435d
Lionel
1
Reply
Copy link to post
No 435d
No
1
Reply
Copy link to post
Post unavailable
 
Mel
Faye 444d
Faye
6
Copy link to post
 
Mel
 
Shane Ramsden
 
Mel
 
Jae
 
Ruth Sightler
 
Jae
 
Zay starz 436d
Zay starz
Reply
Copy link to post
Add comment
Really bored so don't be on the phone so yeah
1
81
Copy link to post
Girl, I know you're not through right now. Okay, this is criminal. Okay, it's not 2014. We're not using a tumbler It's time to move on. I rate you literally a zero for having the tachiest fucking filter on ever and you look like you're eight I don't even know how you found this filter.
6
Reply
Copy link to post
Ugly.
4
12
Copy link to post
You're so real for that
1
Reply
Copy link to post
Hush your name is Roblox shut up
Reply
Copy link to post
You asked for a winning, I gave it to you. Stumping so angry.
1
Reply
Copy link to post
Yeah I don't mean you can open your mouth fucking Rudolph shop motherfucker
1
Reply
Copy link to post
Girl you're a fucking retard next time don't ask for a rating if you don't wanna hear it ugly bitch fucker retard kill yourself your mamas ripped
3
Reply
Copy link to post
Right what the fuck is actually wrong with you you can't be going in people retard like you're fucking stupid or something and also your name is real dog so shut the fuck up I thought you look like fucking whore my mom was raped actually
Reply
Copy link to post
Also, no I won't kill myself because you know, I actually care about myself unlike some people who literally would rather die than actually live their fucking life. Um, raw dogs. At least I have some fucking respect for myself, unlike you.
1
Reply
Copy link to post
Girl I don't give a fuck you aspirating you got a mess I'm gonna get my back open again the fucking oh far as fuck stupid bitch
Reply
Copy link to post
You're a stranger online. If you don't want to hear shit, don't say shit. stupid whore
Reply
Copy link to post
Yeah, that probably gonna turn into a victim next. Like...
1
Reply
Copy link to post
girl girl girl girl I got no words
3
2
Copy link to post
I have no idea what you mean.
Reply
Copy link to post
You said you ain't got a where is the you start girl like 45 times pick a side
1
Reply
Copy link to post
You're so young please get off this app for you get yourself butthurt
1
Reply
Copy link to post
You look like an 11-year-old version of Carrie Underwood
1
Reply
Copy link to post
I'm gonna think of the dabbing of the floor, but I'm gonna dab it in the middle of the window, where the sim and the sim and you dirty shit. Look at your haircut boy, you got plans for a zombie snap on your head, you ugly shit. Check your nasty, you got that cha-cha-cha-chia, cha-cha-cha-chia haircut boy. Nah, nah, nah, for real though, you really thought I wasn't gonna get to the pack in when I see a boy you about dirty shit. Do it, Baracko!
1
Reply
Copy link to post
Yes
1
Reply
Copy link to post
Boy shut your trap you sound about seven cheats
Reply
Copy link to post
Do you like 9 or something?
6
Copy link to post
Do you think I'm nine do you know what a nine year old looks like it's actually done it like that
Reply
Copy link to post
Maybe if you took the fucking stupid filter off people would actually think you're older. Bimbo.
3
Reply
Copy link to post
The filter does nothing. It's a harsh.
Reply
Copy link to post
The filter is literally made to scrunch your face up and make your nose tiny and make your eyes look bigger like a child. If you want people to actually rate you, take it off.
1
Reply
Copy link to post
Oh my God for real Jay USO real through that
1
Reply
Copy link to post
And she's wondering why people think she's 12.
1
Reply
Copy link to post
Five out of 10 yeah sleep on her she just look a little young that's it
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us
English
© Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app