Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Alpacino 384d
Alpacino
54
11
Copy link to post
 
PrinceDupre
 
Pinky Dinky
 
Sean Davis
 
Pinky Dinky
 
Gilbert Hogglefart
 
Sam
 
Lovę
 
Ezra
 
Ari 𖤐
 
Ezra
 
Rose Emanuel 384d
Rose Emanuel
24
7
Copy link to post
 
Mario
 
Danica
 
Kenzie
 
Bob
 
Open for daddy
��
Lovę
 
Dallas Ayers
 
Keyanta 383d
Keyanta
21
3
Copy link to post
 
Keyanta
 
Keyanta
 
Woahkk
 
Tris 384d
Tris
14
5
Copy link to post
 
Naira Lou
 
Get Bandz
 
Miguel Angel Miguel
 
Nii Bliss
 
Zach
 
WakaNoFlock 384d
WakaNoFlock
6
Reply
Copy link to post
Deanbefishing 384d
Deanbefishing
5
5
Copy link to post
 
Gav
 
Ethan Ryder
 
Gav
 
Ethan Ryder
 
Adrianna
 
Jules x 384d
Jules x
4
3
Copy link to post
 
Destiny
 
Destiny
 
Jake Fernandes
 
Rico 384d
Rico
3
1
Copy link to post
 
Gav
Zoe Mafia 384d
Zoe Mafia
3
Reply
Copy link to post
John Nielsen 383d
John Nielsen
3
1
Copy link to post
 
Sasuke
Add comment
Alright, I was driving and I was thinking, have any of y'all ever wrecked while eating? And if you were eating, what were you eating? And what did the officer say to you when it was like all over your chest and stuff?
154
224
Copy link to post
So you're really just out here confessing your damage of a fat fucker you can't go out drive without stuffing your fucking mouth to the point where you crash your car this is literally insane right now bro
54
11
Copy link to post
I'm sad
9
Reply
Copy link to post
Or hear me out, some people have a really tight schedule and can't eat anywhere else, except for their car when they're going to work or some shit. Hey, be open-minded.
3
Reply
Copy link to post
Boy shut your nerdy ass up
10
Reply
Copy link to post
Bro you sound like you came from elven and the chipmunks. Shut the fuck up, get off this app.
2
Reply
Copy link to post
Or just don't be fat fucking don't be gay
6
Reply
Copy link to post
Somebody I just want somebody to jiggle my balls from my balls Holden talk to it
6
Reply
Copy link to post
Boy, what the fuck?
1
Reply
Copy link to post
Oh
Reply
Copy link to post
Oh fuck I just got this app of what the fuck
4
Reply
Copy link to post
Same here I don't know what the fuck this is
2
Reply
Copy link to post
Listen mate, I always wreck while eating. Let's be real, sandwiches don't stand a fucking chance against this mouth.
24
7
Copy link to post
You pussy belongs to me.
12
Reply
Copy link to post
What the fuck is you want get the fuck on
6
Reply
Copy link to post
Yeah bro for real
1
Reply
Copy link to post
Are you mentally stable do you need a therapist are you in therapy I really hope you're in therapy
2
Reply
Copy link to post
Come on, *****, what are you doing?
3
Reply
Copy link to post
Dude what the fuck? I really hope you're in therapy right now. Why would you say that I think he's on weed, guys.
1
Reply
Copy link to post
This is not cam this is not free MILFs I wanna meet you in your area
2
Reply
Copy link to post
Oh so you're a fuck Knigge to hit my car so now you'll hit on X questions until you were a bitch when I kiss you you want I'm a beat your ass and then you won't go to jail
21
3
Copy link to post
And then I'm a combined you out of jail and beach OS and D gonna go back to jail them a bunch want again and then I will take you to go get my car fixed and then I will take you back to jail you gonna be in jail for the rest your life bitch
4
Reply
Copy link to post
And another thing, I want all my bail money back too.
2
Reply
Copy link to post
Damn damn damn damn
3
Reply
Copy link to post
that there's like a shit ton of people that have wrecked because they've been eating food but like and like it's sad that you wrecked but that's kind of fucking stupid like what were you eating how could you not have the coordination to eat something also drive were you eating like a like a fucking lobster, like I don't understand.
14
5
Copy link to post
No for real like what are you eating wasn't that good
4
Reply
Copy link to post
Not funny what if you crash in general you're a shitty driver and you shouldn't be on the road less you got ahead Dumb bitch
2
Reply
Copy link to post
My sister who is eating me that's why I was so good I don't know why I'm doing this
1
Reply
Copy link to post
had to be lobster some cuz they know it Wait no fucking way
Reply
Copy link to post
I was eating pussy so that's kind of hard to coordinate while driving bro
Reply
Copy link to post
I was in upstate New York for the winter storm of 2022 hrs. get some sloppy Toppi I mean like drool on my ankles take me home saying N-word to my mother the back wheel spun out so fast that we almost hit a fucking telephone pole
6
Reply
Copy link to post
Well, no. I'm not an idiot.
5
5
Copy link to post
Bitch you probably don't even drive.
9
Reply
Copy link to post
All of your sentences start with bitch
7
Reply
Copy link to post
bitch listen here I love you
8
Reply
Copy link to post
Oh
3
Reply
Copy link to post
You gotta start a sentence off with the bitch Collinsworth
2
Reply
Copy link to post
A lot of people wreck whatever eating but I don't get what the police offered to say. Wow, yeah, yeah.
4
3
Copy link to post
How old are you go to bed you can't even talk right
2
Reply
Copy link to post
Don't make me call your mama.
1
Reply
Copy link to post
Man that boy got that little goatee on his emoji. He grown sweetheart. Don't worry about it. Don't worry about it
3
Reply
Copy link to post
I was in the front seat, I was looking at my phone and then I looked up, boom, car crash.
3
1
Copy link to post
Bitch, your name's Chicken, you deserve a rate.
8
Reply
Copy link to post
He got soft little bitch hands boy soft little bitch boy hands crash in the car while eating what are you 16
3
Reply
Copy link to post
No I've never wrecked my car with me ever been rear-ended at red lights by crackheads it's happened to me twice at like 40+ miles an hour I don't know what the fuck is wrong with me
3
1
Copy link to post
Dude, I've gotten rear-ended by two different crackheads on the same week. that shit happens to me every fucking month.
2
Reply
Copy link to post
Add comment
Follow Us