Cookies

By clicking Fine, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Neko Dagi
34
32
Copy link to post
梩梩
Neko Dagi
梩梩
Niyahpoo
Andre J Beh
Juicy
Carl I love Anime
Peyton
Kj
KayJay
Star 185d
Star
24
8
Copy link to post
Jodie Jinkins
Andre J Beh
Mamas
Andre J Beh
Demy
Lilchopp
Joe
Emma
Jules 186d
Jules
11
6
Copy link to post
梩梩
梩梩
梩梩
Jules
梩梩
Jackson Grant
SBN Papi
10
6
Copy link to post
梩梩
SBN Papi
梩梩
SBN Papi
梩梩
Lamentrump
Jay 185d
Jay
7
5
Copy link to post
梩梩
Jay
梩梩
Chad Benn
Jay
Will 185d
Will
7
Reply
Copy link to post
Toad 185d
Toad
4
1
Copy link to post
梩梩
Sophia 185d
Sophia
3
1
Copy link to post
梩梩
Charlie Quintanilla
3
1
Copy link to post
梩梩
Baby smoove
3
1
Copy link to post
梩梩
Add comment
Y'all should like rate my dog.
73
383
Copy link to post
Hahahaha!
34
32
Copy link to post
Ehehehe
12
Reply
Copy link to post
Hahahaha!
14
Reply
Copy link to post
Ehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
10
Reply
Copy link to post
Ah! Cough, cough, cough, cough, cough, cough.
6
Reply
Copy link to post
Kyaaaaaa!
3
Reply
Copy link to post
What lots of fucking ideas. She's got every day her ideas. M souvenir wishlist. Yes璅, community promotion! Two 塈媢.tha absolute essence. My dream is, to make this a more virtual. Oh I can see it in there.
5
Reply
Copy link to post
What is your doing why is y'all making all these weird noises it went from her asking about her dog just y'all wiling out
14
Reply
Copy link to post
Heh heh heh heh heh! Heh heh heh he he he he! Heh heh heh he!
4
Reply
Copy link to post
具潦整wwwww
4
Reply
Copy link to post
YAAAA-AAAAAAA-AA-AA-AA-A-AAAAAAAA-AA 郋訇
6
Reply
Copy link to post
I... Precious...
24
8
Copy link to post
Being honest what the fuck
2
Reply
Copy link to post
No actually some demonic thing just came out of this person. Who is that? Oh no!
6
Reply
Copy link to post
I said the same thing I was like what the fuck is that Satan or like some MGK devil shit like
Reply
Copy link to post
Oh no no no the whole hour is like that though though that the Lord of the rings thing the ring dude yeah
1
Reply
Copy link to post
I'm not gonna lie, this caught me off guard. like what's going on here?
Reply
Copy link to post
I'm gonna ask you to thank her because ****** don't look like shit in the future. Like ****** when ****** dead, that ****** don't look like jams like that ******. Cause this got me stinging now like, what the fuck's the science people making though? Y'all ****** making people looking like that but y'all are some goofies. This is fucking ugly and tri-flying, not the fuck.
1
Reply
Copy link to post
All of these people are so stupid having never seen more of the rings oh my gosh
Reply
Copy link to post
No, no, no, no, no, no. Who the fuck? This is my precious. The Saint Lord of the Rigs, bro. Like, bro. No. No. No. Why?
Reply
Copy link to post
Your dog is fine as fuck. Bye.
11
6
Copy link to post
How did this happen?
2
Reply
Copy link to post
I tried to sound like I tried to be or a grunt I said to be Ariana Grande but like I said like a prepared doctor when I try that shit
1
Reply
Copy link to post
Imagine Imagine it
1
Reply
Copy link to post
I love that you're so good.
1
Reply
Copy link to post
I'm alright, oh my god thank you so much Cough Cough Cough Cough Cough Cough Cough Cough Cough Imagine it Cough Cough Cough Cough Imagine it Cough Cough Cough Cough Cough That hurts my throat.
1
Reply
Copy link to post
OK that shit was so funny you should become a comedian for real US money is a kid with cancer
Reply
Copy link to post
Hey yo, what the fuck is that?
10
6
Copy link to post
Give me a dumb motherfucking diss my dog you bitch
8
Reply
Copy link to post
And then tell him to stop being so fucking ugly, god damn!
12
Reply
Copy link to post
And Damien then you stop fucking being so why are you fucking Caucasian ass bitch
11
Reply
Copy link to post
I can be as smart as I wanna be!
6
Reply
Copy link to post
Here we go. Oh. Oh, oh, oh. Oh, oh. Oh. Oh.
10
Reply
Copy link to post
blow then blow is
Reply
Copy link to post
Your dog looked like fucking Freddy Krueger took steroids and cut his hair. What the fuck?
7
5
Copy link to post
What you mean my dog is so beautiful? What are you talking about?
1
Reply
Copy link to post
Girl, I know what you smokey bought. That is beautiful.
1
Reply
Copy link to post
Happ.
2
Reply
Copy link to post
Hey bro Freddy Krueger doesn't have hair dumbass
1
Reply
Copy link to post
That's even more of a reason why he looks like Freddy Krueger, my guy.
Reply
Copy link to post
That motherfucker look like. Master's giving Dobby a sock. Dobby is free.
7
Reply
Copy link to post
What the fuck does he look like my uncle
4
1
Copy link to post
Yo, you did your uncle dirty bro. Why are you doing him like that?
1
Reply
Copy link to post
Chow dog is a goofy goober rating that's it
3
1
Copy link to post
Hummm ummm hPMULPAemet HOOVEEE HPMJH HHHOH
1
Reply
Copy link to post
I would wear your motherfucking Sioux Falls had sex with dog dogs mother and the daughter came out like that which one of y'all did it Gusting
3
1
Copy link to post
What the fuck?
1
Reply
Copy link to post
What is your dog here with my dad not to
3
1
Copy link to post
Hmm
1
Reply
Copy link to post
Add comment