By clicking β€œFine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Isabel
460β€’ 71d
Follow

Shaved or hairy???πŸ˜šπŸ˜πŸ€”

13
134
Embed post
Copy link to post
Audio
Text
Mr Good Cat β€’ 69d
Mr Good Cat
11
Reply
Embed post
Copy link to post
Yoshi Ichinose β€’ 71d
Yoshi Ichinose
5
Reply
Embed post
Copy link to post
Kimbrr β€’ 71d
Kimbrr
4
18
Embed post
Copy link to post
Β 
Isabel
Β 
Yoshi Ichinose
Β 
Kimbrr
Β 
Harmoney
Β 
Norah Bassett
Β 
Amb
Β 
Alexis
Β 
Meekal
Β 
Tyler Edwards
Β 
Airhead
Β 
Mike β€’ 70d
Mike
3
Reply
Embed post
Copy link to post
LIlvet β€’ 71d
LIlvet
2
1
Embed post
Copy link to post
Β 
Uta
Queen Pandora β€’ 71d
Queen Pandora
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Tia k β€’ 70d
Tia k
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Gayest toad on this app
2
Reply
Embed post
Copy link to post
BonitoBenito β€’ 67d
BonitoBenito
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Yadiel β€’ 66d
Yadiel
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Okay, backwards in the middle of anger, would you rather **** a ***** that's shaved or hairy?
13
134
Embed post
Copy link to post
I get *****?
11
Reply
Embed post
Copy link to post
I'm gonna say both because I don't really care as long as I get that *****.
5
Reply
Embed post
Copy link to post
None. I would never **** a girl. I am not gay. I am not a ****** and I don't support it.
4
18
Embed post
Copy link to post
It's Preach!
Reply
Embed post
Copy link to post
**** me then! Yay!
3
Reply
Embed post
Copy link to post
Kill yourself you ******* thug it. This is why you have a penguin.
1
Reply
Embed post
Copy link to post
Girl you really thought you were gonna laugh like nobody's ******* laughing like you wanna be different so ******* bad like you don't even have to reply like if you don't like women just ******* screw like you did all the extra shit for what
5
Reply
Embed post
Copy link to post
Hello.
1
Reply
Embed post
Copy link to post
You know, you're trying to tell us something.
2
Reply
Embed post
Copy link to post
You are literally the most unfunny person I've seen on this app like it's kind embarrassing
2
Reply
Embed post
Copy link to post
I know who you are good enough for you to public house out when to be different because your street
Reply
Embed post
Copy link to post
volunteersupbeat.com
Reply
Embed post
Copy link to post
Girl really had to bring in the slurs
Reply
Embed post
Copy link to post
Are you hello jungles for like uncle will load DoorDash going to have it
3
Reply
Embed post
Copy link to post
Harry Harry where is it where is it ooh find it the ego will be landed Hmm.
2
1
Embed post
Copy link to post
thank rectangle
Reply
Embed post
Copy link to post
Both said I am it is her preference and doesn't really matter to me
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Yeah, a real man doesn't care what is put in front of him.
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Respectfully, both.
2
Reply
Embed post
Copy link to post
I want me a jungle I want to be Dora don't know no no the explorer I don't know open it up
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Don't matter *****'s *****, I go crazy on it either way
2
Reply
Embed post
Copy link to post
Add comment
Follow Us
Β© Stereo, 2023
English
Get the full experience on the Stereo app
Open app