Cookies

By clicking “Fine”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Domestic Hater
981
137
Copy link to post
 
Naly
 
Domestic Hater
 
David
 
Laura
 
Domestic Hater
 
Sasha
 
Momo
 
Laura
 
Domestic Hater
 
Vaiden
 
Billy Joel De Lima Jr
312
76
Copy link to post
 
Kai Robinson
 
Suheb
 
Nique
 
Kota
 
Jonah
��
Jojoreference
 
Daniela
 
Jayden
 
Alex
 
Ur dad 395d
Ur dad
123
25
Copy link to post
 
Kylie
 
Cartisolos
 
Janasha
 
Ivette
 
Kayla
 
Haylee Bernard
 
Kayla
 
Sasha
 
Luka
 
Ryan
 
Zelda 395d
Zelda
89
20
Copy link to post
 
Nova
 
Slater
 
Nova
 
Slater
 
Alex
 
Sasha
 
Julian
 
Miyu Baddie
 
Tariq Akers
 
Deenya florestal
 
Cam 395d
Cam
62
8
Copy link to post
 
Slater
 
Youngcashcam
 
Shafaet
 
Janelys
 
Tyrell Quiggens
 
Bentley
 
Rico
 
Rico
 
Ricky 395d
Ricky
40
8
Copy link to post
 
Eren Yayger
 
Naly
 
Youngcashcam
 
Jaz
 
Ace
 
Eren Yaeger
 
Eren Yaeger
 
Bentley
 
Crazy Cayo 395d
Crazy Cayo
34
4
Copy link to post
 
Jace
 
Bigbootybanana
 
Ms`stargirl
 
Eric
 
Marie 395d
Marie
33
22
Copy link to post
 
JaNiyah
 
Marie
 
Squidly Didly
 
Sadie
 
Alessandra
 
Cartisolos
 
Geo
 
Haylee Bernard
 
Yumee
 
Yumee
 
Dookie mc Nasty Booty Mc Buttcheek
18
Reply
Copy link to post
Post unavailable
 
Cheyanne Powers
 
Haylee Bernard
 
Alyssa Marie
 
Lili Chanel
 
Ainsley Grace
 
Dai
 
Kat
 
Emma
 
Eren Yaeger
 
Eren Yaeger
 
Add comment
OK what's your anime crush mine is Muslim Muslim keep his surgery I think that's how you pronounce of whatever whatever but yeah
524
2,609
Copy link to post
What the fuck is this shit? How about instead of fantasizing over fate and then you go outside and get yourself a real one? Be a fucking productive human being. I was gonna skip this post until you said Muzan Kebutsuchi, wrong. How you get your crush's name wrong? You're fucking stupid.
981
137
Copy link to post
Oh no you're funny as shit but why are you think people that like anime can get a man like I have a man they wait go get yourself a girl
93
Reply
Copy link to post
I ever say that. That word did not leave my mouth. All I said was instead of fantasizing about your anime crushes, go outside and get your real man. That's all I said.
81
Reply
Copy link to post
Yo, that's FACTS my man, but like, fuckin' do me a favor real quick. touch fucking grass man Thank you.
49
Reply
Copy link to post
Mean you can be attracted to fictional people and still Paul real ones so I don't know are you got the idea that you couldn't however I absolutely love the dramatic violin shit in the back
38
Reply
Copy link to post
I ain't say that either, I just said stop fantasizing about the ones currently and go and get a real one. You can be attracted to whoever the fuck you want, but fantasizing about them is different.
44
Reply
Copy link to post
Oh my god, this sound like something from my anime, like, I love it.
13
Reply
Copy link to post
is it? I'm gonna put it here because it's clearly just holding some help because like bitch, I got an enemy crush
3
Reply
Copy link to post
Oh yeah fantasising is different I agree but I don't think having a an anime crush constitutes as fantasising and I'm sure many of these people already do you have real ones
4
Reply
Copy link to post
It was never that serious. It's not that deep. Please stop.
16
Reply
Copy link to post
I'm not gonna lie. That shit was like funny. I don't know why all these people were mad. So can y'all like shut the fuck up and be quiet?
14
Reply
Copy link to post
Mine definitely has to be Pikachu. Literally, like, he's literally the hottest.
312
76
Copy link to post
aneous laughter
81
Reply
Copy link to post
Hehehehehe
17
Reply
Copy link to post
Gnaw, grrrrr를 Sportחоб
37
Reply
Copy link to post
Eugh, eugh, eugh, eugh, eugh, eugh.
24
Reply
Copy link to post
Oh, hell nah. What the fuck? You sound like you brushing your teeth, bro. What the fuck? What the hell, bro? Why the fuck? That ain't real, there's no fucking way.
16
Reply
Copy link to post
Hehehehehehehe
19
Reply
Copy link to post
Excuse me is this a joke what the
1
Reply
Copy link to post
If you're sick you're sick individual
3
Reply
Copy link to post
I am I'm gonna actually have to do the screen say that a Vaporeon is the hottest All the time and the terms of a male human and female Pokémon breeding a vampire does actually like them
14
Reply
Copy link to post
Finally you were getting to the anime my anime crush is Tom away from KAMISAMA kiss like he is the standard for good supporting caring men.
123
25
Copy link to post
Bro if you're someone that has them what comes on a kiss oh my fucking God hundred percent recommend it's such a fucking show I watched it three times that's all I Gotta say yes
30
Reply
Copy link to post
And the fucking enemy sounds like it's fucking mad as fuck like bro
13
Reply
Copy link to post
I love you so fucking much for that answer bro I feel like I'm the only one who watched it and I don't hear anyone talking about it I love you I love you
10
Reply
Copy link to post
Exactly bro Tony is the only man I settle for because he is the standard like your expectations should be up there tell my only tamale.
14
Reply
Copy link to post
It's giving it's giving good taste it's giving it's just giving good taste
7
Reply
Copy link to post
Not even gonna lie I was low-key a rocket when the Mizuki from Kamisama kiss I mean it's on my way had it but Mizuki I don't know it's just albino I don't know
5
Reply
Copy link to post
Also, very good taste. Very good. Girl, you ate that.
6
Reply
Copy link to post
I definitely agree with you, and he's fine as fuck.
Reply
Copy link to post
Yes!
Reply
Copy link to post
Such a bitch ass up.
Reply
Copy link to post
I like a gojo could do things to me
89
20
Copy link to post
You ain't wrong.
19
Reply
Copy link to post
Bigfoot is Spanky and the gang Gojo Soukouna better negative port
34
Reply
Copy link to post
I'm not gonna lie, Goho is not. Yeah, Sugano is better. He was right.
7
Reply
Copy link to post
No like who the fuck like this thank your nickname Gojo hi The Knigge fuck his bike make us a corner on fuck you talk as usual
22
Reply
Copy link to post
Secuna for the win. All day, every day, I got a poster of them at all my wall. *****, you'll laugh. It helped me so a fucking hard
3
Reply
Copy link to post
The things gojo do to me.
1
Reply
Copy link to post
Yo, Ima. Hehehehe. come fuck with me.
3
Reply
Copy link to post
Nah, but for real though.
1
Reply
Copy link to post
Cap, Gojo is pretty tough but like, I feel like, I feel like uh, what's his name? Levi, yeah, he better. No, no, no, no, no, no, no, no, I was cappin', I was cappin'
5
Reply
Copy link to post
What's wrong dude man, it's not wrong dude, that boy can do such...
1
Reply
Copy link to post
Man that's fucking weird who all has anime crush is either Jolyne Cujo or make a song
62
8
Copy link to post
Muffled a bit of Jolyne Cujoh Nagy Misa from death note on top negative boat stank ass fucking care of it that's what she lost a fucking pussy hello dirty ass
41
Reply
Copy link to post
Yeah, fuck all that shit y'all ****** talking about. My crush, y'all already know, is the, what's that dude's name? Joseph Joe-star on God, then they got hot.
32
Reply
Copy link to post
Numeric value for the Blake personally love oil Joseph Joe star got that bad bro late I want a little
12
Reply
Copy link to post
What the fuck up that's Tara/bitch
2
Reply
Copy link to post
What the actual fuck Kyle?
Reply
Copy link to post
No cause because that is fine as fuck not alone
Reply
Copy link to post
We can go get your fucking goofy ass and you're gonna get sick Real Punani please oh my god so I can fuck your discord mod get the rug out
1
Reply
Copy link to post
Actually my back I did not mean to go on you like that I was just bored I didn't mean it I am yeah
Reply
Copy link to post
What's up everybody is critical and I have to go with Levi Ackerman maybe 02 but we're going Levi Ackerman for the Internet anyway just look at the way he hunts these Titans you can definitely go on hunt this dick
40
8
Copy link to post
Hmm
4
Reply
Copy link to post
I agree with you Levi oh he is tiny but mighty
3
Reply
Copy link to post
I just realized this *****'s name is Aaron Yeager. EeeeErose