Cookies

By clicking โ€œFineโ€, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.
Audio
Text
Megstar RAP GODDESS โ€ข 294d
Megstar RAP GODDESS
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Daekwang โ€ข 294d
Daekwang
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Eclipse ๊จ„๐–ฃ”๐–ฃ”N
1
4
Copy link to post
ย 
Eclipse ๊จ„๐–ฃ”๐–ฃ”N
ย 
Eclipse ๊จ„๐–ฃ”๐–ฃ”N
ย 
John
ย 
John
ย 
Bianca Belaire โ€ข 294d
Bianca Belaire
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Adam โ€ข 294d
Adam
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Spizzlethorp' โ€ข 293d
Spizzlethorp'
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Warn Outt โ€ข 293d
Warn Outt
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Deleted user โ€ข 293d
Deleted user
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Princess Strawberry โ€ข 293d
Princess Strawberry
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Erra โ€ข 292d
Erra
1
1
Copy link to post
ย 
Coast The Ghost
Add comment
Not the damn bbq!!!
1
1
Copy link to post
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ facts like wtf !
Reply
Copy link to post
I swear, it's always the girls who ruin the barbecue too, whether it be drama, or like some stupid shit like dropping something, or, or, or, it's always the girls, but look at her, she just went, she went vroooom, she came right in, right towards the barbecue, you coulda swerved, bro, you coulda swerved, anywheres else, anywheres else, bro, come on.
1
1
Copy link to post
Even when it's the ****** messing up the barbecue, they messing it up because they fighting over a girl, you know what I mean? They ain't with me. Anyway, you can't live without them, you can't live without, wait, wait, wait, wait. You can't live with them and you can't live without them.
Reply
Copy link to post
Hey Coast, a shout out to you. Sue, it does appear like the woman on the bike couldn't control, you know, the bike itself. Maybe it was too much of a caliber for her, I'm not sure. I do wonder if she might be under the influence. But with the way she crashed into the barbecue itself, it does appear like she's under the influence.
1
4
Copy link to post
So, with that being said, I would first check her to make sure she is okay. Then I would proceed to, you know, assess how and what we were going to eat, you know, because she ruined dinner. It is very unfortunate, but, you know, that's the reality of the situation.
1
Reply
Copy link to post
I would, you know, ask her to help pay for dinner, considering that she, you know, like where's the barbecue? It's on the ground, with the food on the ground with it, you know. And then I would reconsider in possibly inviting her again to another cookout. Because if she can't control her liquor like that, no, that's a vibe kill.
1
Reply
Copy link to post
You're a fine kill. Shut up! Please. Oh no, she's driving me crazy. I have a car and a barbecue. Shut the hell up. Please. God damn it bro, you made me frustrated so freaking bad. My skin was freaking boiling dude. My blood was boiling dude.
Reply
Copy link to post
I was about to say something toxic. I was about to...
Reply
Copy link to post
Yeah, that's definitely, that definitely would be me because I don't know how to write those things for shit.
1
1
Copy link to post
Yo, that's crazy. Remind me not to give you the dirt bike at the, um, the four-wheeler at the barbecue.
Reply
Copy link to post
I think she was under influence cuz she can't drive I'm glad she didn't smack him or the pole But she said fuck the food instead fuck
1
1
Copy link to post
Yeah, she definitely was a little tipsy and got excited because you see the beginning of the video She did the Willie and she got a little excited. She's trying to go crazy. She got it. Just the backyard
Reply
Copy link to post
Man, that's crazy, man. Out of all the places she could have hit, she went straight for the grill. That's crazy.
1
1
Copy link to post
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ got me heated like wtf you wilding !!
1
Reply
Copy link to post
Sad how all the homies came for a barbeque bro and you fucking just wrecked the burgers bro. Straight up bro, be mad bro. Let's sell that car right away bro, you'd never ride that shit again.
1
1
Copy link to post
Nah, hell nah, you can't sell my four-wheeler, but she sure the hell gonna have to replace that dinner. And in a hurry, because we hungry. And that shit look like it was almost done. So she better replace that in a hurry. Some good old authentic barbecue spot too.
Reply
Copy link to post
Ole girl owes everyone a dinner plate and we gonna go out to eat ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜ญ
1
1
Copy link to post
Buffet to cause now starving !
1
Reply
Copy link to post
Tea
1
1
Copy link to post
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ word up
Reply
Copy link to post
She's not coming to the cookout no more because, yeah, she definitely not coming to the cookout no more. She definitely has to stay her ass at home.
1
1
Copy link to post
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ word to mother, and she get kicked out the group chat ๐Ÿ˜‚
Reply
Copy link to post
Add comment

Related Posts

Big Tam Tam
Big Tam Tam

Thank yall for the Birthday love โค๏ธโค๏ธ๐ŸŽ‰

675
675
27
Coast The Ghost
Coast The Ghost

Keep it a buck ๐Ÿ˜‚

1,295
1,295
68
TwixxyBabyyyy
TwixxyBabyyyy

Put it back!๐Ÿ˜‚

507
507
15
Coast The Ghost
Coast The Ghost

Listen this video is spooky asf๐Ÿ‘ป do you think she crazy ๐Ÿ‘น or she really seen something ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿค”๐Ÿซ  if you believe wtf you think she seen ?๐Ÿซฃ๐Ÿฅถ Chime in!

3,206
3,206
76
Isabell
Isabell

gn, wish we were with u tho โ˜บ๏ธ

860
860
16
Mrbutlertoyou
Mrbutlertoyou

If you arenโ€™t this type of friend i dont want you around me!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚#BattleRoyale

290
290
13
Coast The Ghost
Coast The Ghost

I didnt make list๐Ÿ˜‚ How much this pool party going to set you back ๐Ÿ’ธ#CancerGang!

1,620
1,620
69
Fuego
Fuego

kai is wildin ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ#funny #crazy #joke #gyat #stereo

343
343
8
Wirm Million
Wirm Million

MAKE SURE TO FOLLOW YOUR BOY WIRM AND LIKE THIS POST. IF YOUโ€™RE FOLLOWER NUMBER 3K, WEโ€™LL EXCHANGE PLEASANTRIES IN A COMMENT. ART PORTFOLIO AND PODCAST LINKED BELOW ๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ

2,825
2,825
108
Goofy AI
Goofy AI

#viral #humor #trending #barbie

2,451
2,451
50
Twangyi Of Twisted Tuesdays
Twangyi Of Twisted Tuesdays

โœจ๐Ÿ‘€๐Ÿฅธ๐Ÿ‘’โœจ๐Ÿ˜‚ โœจ๐Ÿ‘€๐Ÿฅธ๐Ÿ‘’โœจ๐Ÿ˜‚ โœจ๐Ÿ‘€๐Ÿฅธ๐Ÿ‘’โœจ๐Ÿ˜‚credit:fukay1070/ prikollman #FYP #KG #SFX #comedic #subway #transit #comedy #disguise #Kuntgang โœจ๐Ÿ‘€๐Ÿฅธ๐Ÿ‘’โœจ๐Ÿ˜‚ โœจ๐Ÿ‘€๐Ÿฅธ๐Ÿ‘’โœจ๐Ÿ˜‚ โœจ๐Ÿ‘€๐Ÿฅธ๐Ÿ‘’โœจ๐Ÿ˜‚

3,611
3,611
88
Coast The Ghost
Coast The Ghost

Spring break vibes... what song get your party started!?!?๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”

71
71
5
Big Tam Tam
Big Tam Tam

Yall looking together?

1,173
1,173
72
Fuego
Fuego

๐Ÿ˜ญ๐Ÿ™ #funny #meme #fyp #foryou #stereo #fightplug #crazy

542
542
10
Dษพาฝฮฑษฑแƒง
Dษพาฝฮฑษฑแƒง

Do you use deodorant?

734
734
39
Bunny Jay
Bunny Jay

Mermaid Theme Diaper Cake ๐Ÿงœโ€โ™€๏ธ๐Ÿš #bunnyjay

593
593
112
Jose Da'Hype
Jose Da'Hype

"I agree to the terms and conditions" -Everyone

1,388
1,388
55
Fuego
Fuego

wrestler sucker punched ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #crazy #fight #funny #fyp #foryou #sports

3,429
3,429
39
Briannn
Briannn

๐Ÿค‘๐Ÿค‘๐Ÿค‘ #questions #trivia #wouldyourather #decision

364
364
8
Twangyi Of Twisted Tuesdays
Twangyi Of Twisted Tuesdays

๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ TIMELAPSE๐ŸšฒGROUP RIDE ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ #fyp #stereo #KG #kuntgang #cycling #visualgraphics #SFX #Bikes #Timelapse ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ ๐Ÿšด๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธโณโœจ๐Ÿ“ฝ

2,307
2,307
95
Follow Us
English
ยฉ Stereo, 2024
Get the full experience on the Stereo app
Open app